کد خبر : 1538599 | 24 تیر 1397 ساعت 13:51 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر ویژه وین رونی از عملکرد انگلیس در روسیه

وین رونی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس از بازیکنان این تیم پس از عملکرد درخشان در جام جهانی تقدیر کرد.

تقدیر ویژه وین رونی از عملکرد انگلیس در روسیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوتگیت در جام جهانی تا آستانه رسیدن به فینال پیش رفتند ولی با شکست مقابل کرواسی در وقت‌های تلف شده، نتوانستند حسرت 52 ساله فینال جام جهانی را پایان بدهند. انگلیس در دیدار رده بندی نیز به مصاف بلژیک رفت و مقابل این تیم نیز شکست خورد تا به مقامی بهتر از چهارمی دست نیابد.

با این وجود، هواداران از عملکرد سه شیرها در جام جهانی بسیار راضی بوده اند و در تمام طول این مدت از ساوتگیت و شاگردانش تمجید کردند. حال رونی نیز از آنها تقدیر به عمل آورد.

 

 

1319997

 


او گفت:" فکر می‌کنم تورنومنت بسیار خوبی برای تمامی بازیکنان و گرت ساوتگیت بود، همینطور برای تیم ملی انگلیس و هوادارانش. دو سال پیش گفتم که این تیم، هیجان انگیز خواهد بود زیرا استعداد‌های فوق العاده ای در آن حضور دارند. باید پشت آنها بایستیم و از آنها حمایت کنیم.

فکر می‌کنم هواداران انگلیس نیز همین کار را کردند و بازیکنان نیز با نمایش‌های فوق العاده پاسخ آنها را دادند. خیلی ناراحتیم که به فینال نرسیدیم، جایی که هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. ولی فکر می‌کنم تمامی بازیکنان به این عملکرد افتخار می‌کند، همینطور مربی و کادر فنی نیز به این نمایش ها افتخار می‌کنند. امیدوارم در تورنومنت بعدی نیز همین نمایش تکرار شود."

دیدگاه‌ها