کد خبر : 1538622 | 24 تیر 1397 ساعت 15:52 | 63.3K بازدید | 0 دیدگاه

با به خدمت گرفتن بختیار رحمانی؛

سپاهان راه پرسپولیس را ادامه داد

باشگاه سپاهان امروز در شرایطی با بختیار رحمانی قرارداد امضاء کرد که لیست سهمیه های لیگ برتری این تیم پر شده است.

سپاهان راه پرسپولیس را ادامه داد

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش سرور جپاروف که با باشگاه استقلال تهران هنوز به توافق نرسیده، به عنوان یکی از اهداف سپاهان برای تقویت بخش میانی تیم نام برده شد ولی پر بودن سهمیه لیگ برتری این تیم سبب شد تا خیلی زود این موضوع مختومه شود.


البته مدیران سپاهان دو راه پیش رو داشتند؛ یکی اینکه برای به خدمت گرفتن جپاروف یکی از 6 سهمیه لیگ برتری خریداری شده توسط این باشگاه را از لیست خارج کنند که البته امیرقلعه نویی تمایلی به آن نشان نداد و دومین راه حل نیز روشی است که سرخپوشان در حال حاضر دنبال می کنند.


باشگاه پرسپولیس با توجه به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی تواند بازیکنی را به لیست خود اضافه کند و از همین رو مدیران باشگاه سعی کردند تا مهره های مورد نظر خود برای نیم فصل دوم به توافق برسند و تا اینجا مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و در نهایت سروش رفیعی به این تیم اضافه شده اند. مهدی ترابی و مهدی شیری به ترتیب نیم فصل اول را در تیم های فصل قبل خود یعنی سایپا و پیکان سپری می کنند و سروش رفیعی نیز اگرچه اولین تمرین خود را امروز با پرسپولیسی ها انجام داد ولی نیم فصل اول را به احتمال فراوان در پیکان سپری خواهد کرد. مهدی شریفی نیز تنها بازیکنی است که از ابتدا در تمرینات سرخپوشان حضور داشته و به اجبار نیم فصل اول را فقط در تمرینات حضور خواهد داشت.


در سوی دیگر سپاهان که تا اینجا 6 سهمیه لیگ برتری خود را با خرید پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، خالد شفیعی، مهدی کیانی، ابراهیم صالحی و کی روش استنلی پر کرده است، امروز با بختیار رحمانی به توافق رسید و قرارداد امضاء کرد که به دلیل حضور این بازیکن در ذوب آهن و پر کردن سهمیه لیگ برتری نمی توانست با او توافق کند ولی امیرقلعه نویی این بازیکن را متقاعد کرده که نیم فصل اول را در تیمی دیگر سپری کند و از ابتدای نیم فصل دوم به ترکیب سپاهان اضافه شود.


با این وصف به نظر می رسد بختیار نیم فصل اول را در تیم نفت مسجد سلیمان سپری کند که خواهان عقد قرارداد با این بازیکن بود، دنبال کند و از نیم فصل دوم به ترکیب طلایی پوشان اضافه شود تا برای سومین مرتبه شاگرد امیرقلعه نویی شود.

دیدگاه‌ها