کد خبر : 1538627 | 24 تیر 1397 ساعت 16:17 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

آبی‌های خوزستان؛ آغاز لیگ هجدهم با پوست‌اندازی

استقلال خوزستان یکی از تیم های لیگ هجدهم محسوب می شود که این روزها در سکوت به کار آماده سازی می پردازد. گفته می شود سرمربی جدید این تیم تعدادی از بازیکنان قدیمی حاضر در فوتبال خوزستان را در نظر دارد.

آبی‌های خوزستان؛ آغاز لیگ هجدهم با پوست‌اندازی

به گزارش "ورزش سه"، خوزستانی ها که دو فصل قبل توانستند به عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز دست پیدا کنند پس از تعیین نیمکت خود و حضور سرمربی جدید، به دنبال آن هستند که با جذب بازیکنان مورد نیاز تیم متفاوتی را روانه بازی های لیگ کنند و در این میان اخباری مبنی بر جذب تعدادی از نام های شناخته شده در فوتبال ایران به گوش می رسد. بازیکنانی که اتفاقا پیش از این برای اهوازی ها به پرداخته بودند.


در میان بازیکنانی که مطرح شده اند ایمان مبعلی را می توان مهم ترین نام برشمرد. مهندس فوتبال ایران که پیش از این چندفصل برای فولادخوزستان، استقلال خوزستان، نفت تهران و استقلال تهران به میدان رفته است این روزها و پس از جدایی از فولادی ها یکی از مهمترین گزینه های مدنظر داریوش یزدی است.


احمد آل نعمه نیز یکی از دیگر بازیکنانی است که برای پیوستن به استقلالی های خوزستان مورد توجه قرار گرفته است. او که زمانی عنوان گرانترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کرده بود سابقه حضور در جام جهانی 2014 را در کارنامه خود وارد کرده است. او آخرین بار برای نفتی های تهران به میدان رفت. یوسف وکیا نیز از دیگر بازیکنانی است که صحبت از پیوستنش به جمع آبی های خوزستان است. البته به غیر از این بازیکنان یکی دو نفر دیگر نیز برای حضور در خوزستان مطرح شده اند که هنوز درباره آنها اظهارنظری نشده است.


هر چند این روزها خبری از واکنش خوزستانی ها برای آغاز لیگ هجدهم به گوش نمی رسد اما با توجه به جذب نفرات نامبرده و قرارداد با بازیکنانی نظیر حمدی نژاد باید در انتظار استقلالی متفاوت بود. تیمی که با تغییر در کادرفنی و تعدادی از بازیکنان کاملا پوست اندازی کرده و با ظاهری جدید در لیگ حضور پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها