کد خبر : 1538720 | 24 تیر 1397 ساعت 21:42 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری پس از انتقال جنجالی؛

چرا کریستیانو رونالدو به ناپولی نرفت؟

مدیران باشگاه ناپولی از پیشنهاد به رونالدو پرده برداشتند و البته دلیل عدم این انتقال را هم اعلام کردند.

چرا کریستیانو رونالدو به ناپولی نرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، اورلیو دی لونتیس رئیس باشگاه ناپولی گفت پیش از آن که رونالدو به یوونتوس برود، ناپولی درصدد جذب او بود اما به خاطر فرار از ورشکستگی، این انتقال سر نگرفت. او خاطرنشان کرد اگر این انتقال سر می گرفت، جیب باشگاه عمیقا خالی می شد!

 

ستاره 33 ساله تیم یوونتوس قراردادی 4 ساله با این تیم امضا کرد. 30 میلیون یورو رقم دستمزدش خواهد بود. همچنین تورینی ها 100 میلیون یورو بابت فسخ قرارداد به رئال پرداخت کردند و 12 میلیون یورو نیز هزینه اضافی این انتقال خواهد بود.

 

رونالدو که 5 توپ طلا دارد، می توانست یک انتقال اعجاب آور برای سرمربی جدید ناپلی ها، کارلو آنجلوتی باشد. کسی که همراه با کریستیانو لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده بود.

 

رئیس باشگاه ناپولی اذعان داشت که فرصتی برای جذب رونالدو همزمان با آوردن آنجلوتی بود اما احساس کرد که این انتقال از لحاظ مالی برای باشگاه فاجعه خواهد بود.

 

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت، تائید کرد که از طریق واسطه ها، رونالدو به ناپولی پیشنهاد شده بود. وی در ادامه گفت: من به ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، زنگ زدم. ما همچنین پیشنهادمان را فرموله کردیم و حاضر بودیم درصدی از سودهای حاصل از حضورش را به او بپردازیم.

 

مبلغی که یوونتوس روی آن سرمایه گذاری می کند، می تواند ما را به ورشکستگی برساند.

 

رونالدو در 9 فصلی که با رئال بود، 311 گل در مسابقات لالیگا زد. او چند عنوان لیگ را فتح کرد و 2 بار هم قهرمان کوپادل ری شد اما لذت و موفقیت اصلی در لیگ قهرمانان اروپا بود. رونالدو 4 بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد و البته 3 بار آن متوالی بود.

 

پس از شکست مقابل اروگوئه و بازگشت از جام جهانی، رونالدو شماره 7 را از کوادرادو گرفت. به عبارتی ستاره کلمبیایی یوونتوس پیراهنش را با خوشحالی تقدیم کریستیانو کرد.

دیدگاه‌ها