کد خبر : 1538726 | 24 تیر 1397 ساعت 21:53 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

امضای پوگبا در اولین فینال عمر (عکس)

ستاره خط میانی فرانسه گل سرنوشت‌سازی برابر کرواسی زد تا نخستین تجربه فینال جام جهانی او با قهرمانی همراه شود.

امضای پوگبا در اولین فینال عمر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا پنج سال قبل و در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ نخستین بازی ملی خود را برای فرانسه انجام داد و با توجه به عملکرد درخشان‌اش در تیم‌های پایه خیلی زود در ترکیب خروس‌ها جا افتاد و طی مدت حضورش در فرانسه یک فینال جام ملت‌های اروپا و یک جام جهانی را تجربه کرده است.

 

ستاره ۲۵ ساله منچستر یونایتد که دو سال قبل همراه فرانسه به فینال جام ملت‌های اروپا رسید ولی با شکست برابر پرتغال از رسیدن به قهرمانی باز ماند، امروز در استادیوم لوژنیکی آن ناکامی با خروس‌ها را جبران کرد و نقش مهمی در کسب برتری برابر کرواسی ایفا کرد تا نخستین کاپ قهرمانی ملی خود را به دست بیاورد.

 

فرانسه نیمه اول بازی با کرواسی را ۲ بر یک به سود خود تمام کرد ولی نیاز به یک گل دیگر داشت تا خیالش را برای رسیدن به قهرمانی جام جهانی راحت کند که این کار را پوگبای تنومند و بلند قامت به خوبی انجام داد و حمله‌ای که ترتیب داده بود را در نهایت با شوت فنی بغل پای چپ وارد دروازه کروات‌ها کرد تا گل سوم به نام او ثبت شود و کار بزرگی در دیدار پایانی جام انجام دهد.

 

پوگبا که یکی از بهترین‌های فرانسه در جام جهانی بود، بعد از این گل زیبا سر از پا نمی شناخت و خوشحالی عجیبی با فریادهای بلند خود انجام می‌داد و در نهایت هم در آغوش بازیکنان اصلی و ذخیره تیمش که به سمت او هجوم بردند قرار گرفت.

 

1320230

 

1320229

 

1320231

 

1320233

دیدگاه‌ها