کد خبر : 1538789 | 25 تیر 1397 ساعت 01:00 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: گل های ساده برای مان گران تمام شد

لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی، تاکید کرد که تیمش علی رغم شکست مقابل فرانسه در دیدار فینال، می تواند به دستاوردش در جام جهانی افتخار کند.

مودریچ: گل های ساده برای مان گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، کروات ها که برای اولین بار به فینال جام جهانی رسیده بودند، امشب در لوژنیکی 4-2 مغلوب فرانسه شدند و از رسیدن به جام قهرمانی بازماندند.

مودریچ که به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد، تایید کرد که پذیرفتن این شکست دشوار است اما معتقد است که تیمش تمام تلاشش را در این دیدار انجام داد.

او به خبرنگاران گفت:" من به دریافت این جایزه افتخار می کنم. همچنین دوست دارم از همه هم تیمی هایم تشکر کنم زیرا بدون کمک آنها، مطمئنا نمی توانستم به این جایزه دست پیدا کنم.

 

1320268

 

ما خیلی به قهرمانی در جام جهانی نزدیک شده بودیم و مطمئنا برای مدتی طولانی به آن فکر خواهیم کرد. اما می توانیم به خودمان افتخار کنیم.

وقتی حمایت هواداران را بعد از بازی دیدیم، بی تردید خوشحال تر شدیم. ما می دانیم که کار بزرگی انجام دادیم. اما وقتی اینقدر به قهرمانی نزدیک شدیم، پذیرفتن شکست آسان نیست.

ما قهرمانانه مبارزه کردیم و هرکاری لازم بود برای پیروزی انجام دادیم اما بدشانس بودیم. ما در بیشتر دقایق بازی تیم برتر بودیم اما متاسفانه کمی بدشانس بودیم و گل های ساده، برای مان گران تمام شد و باعث شد تا فرانسه به برتری برسد."

دیدگاه‌ها