کد خبر : 1538831 | 25 تیر 1397 ساعت 10:53 | 55.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید یا بی‌تایید پزشکی؛

علی کریمی جانشین ابراهیمی در استقلال شد

هافبک سابق سپاهان و تیم ملی به عنوان جدید ترین خرید استقلال برای فصل پیش رو معرفی شد.

علی کریمی جانشین ابراهیمی در استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک فصل گذشته سپاهان بعد از نزدیک به یک هفته حاشیه و شایعه به استقلال پیوست تا احتمالا جانشین امید ابراهیمی در مرکز زمین شود.


کریمی که به دلیل مصدومیت کهنه از ناحیه کمر شانس حضور در جام جهانی را در آخرین تمرینات تیم ملی قبل از اردوی تدارکاتی از دست داد، با سپاهان برای ادامه حضور در این تیم به توافق نرسید تا آینده خود را در تیم دیگری جست و جو کند.


این هافبک جوان دوشنبه هفته گذشته با مدیران استقلال مذاکره کرد اما بعد از آنکه اختلاف در برخی از بند ها باعث شد تا این بازیکن استقلالی نشود، آبی ها با چرخش در مواضع خود عقد قرارداد با این بازیکن را به بعد از نتیجه تست های پزشکی موکول کردند. درست یک روز بعد از آنکه ملکی عضو هیات مدیره استقلال خبر از مصدومیت کهنه این بازیکن داد و گفت که کریمی نمی تواند برای استقلال بازی کند، با ارسال نامه ای مبهم از سوی دکتر نوروزی و تایید ایفمارک، افتخاری پیش از سفر به ترکیه قرارداد این بازیکن را نهایی کرد تا دست پر عازم ترکیه شود. هر چند مدیرعامل استقلال خبر از تایید شدن این بازیکن در تست پزشکی داده اما دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه در اطلاعیه ای بعد از این اتفاق اعلام کرد در این پرونده همه مسئولیت ها بر عهده باشگاه است.


به این ترتیب کریمی بعد از محمدی مهر، دانشگر، آقاخان و تیموری خرید جدید لیگ برتری استقلال است که وظایف سنگینی در فصل پیش رو بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها