کد خبر : 1538851 | 25 تیر 1397 ساعت 12:44 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاج رسولیها: واقعا دردناک است که نمی دانیم بازی کجاست؟!

کلافکی ذوب آهن از مشخص نبودن ورزشگاه

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: متاسفانه در حالی که 10 روز تا آغاز بازی مقابل نساجی قائمشهر باقی مانده است، هنوز از محل برگزاری بازی با نساجی خبر نداریم و این مایوس کننده است.

کلافکی ذوب آهن از مشخص نبودن ورزشگاه

حاج رسولیها سرپرست باشگاه ذوب آهن در گفتگو با ورزش سه در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب آهن فرداشب برای انجام دیداری دوستانه مقابل تیم پدیده مشهد راهی خراسان خواهد شد. مصاف با پدیده می تواند یک دیدار تدارکاتی خوب باشد و ما به نتایج سودمند این بازی چشم دوخته ایم. ما آخرین مراحل آمادگی پیش فصل خود را پشت سر می گذاریم و امیدواریم بتوانیم فصل را بسیار خوب و قوی شروع کنیم.

 

وی در ارتباط با وضعیت دیدار با نساجی گفت: متاسفانه مهمترین دغدغه ما در حال حاضر مکان برگزاری بازی با تیم نساجی است. بسیار خوشحال هستیم که این تیم مردمی در لیگ برتر حاضر است و باید به فوتبال ایران به این خاطر تبریک گفت ولی متاسفانه در حالی که نزدیک به 10 روز تا این بازی باقی مانده است همچنان محل قطعی برگزاری این بازی اعلام نشده است. این برای فوتبال ایران زیبنده نیست. تصور کنید ما هنوز در مورد وضعیت پرواز، مکان بازی، وضعیت تمرینی، طبیعی یا مصنوعی بودن چمن و سایر مسائل این بازی با تردید روبرو هستیم و این در شان فوتبال ایران نیست.

 

حاج رسولیها در پایان اظهار داشت: مسوولان سازمان لیگ قول داده اند هر چه سریعتر وضعیت مکان برگزاری بازی را مشخص کنند و ما هم به این وعده اعتماد داریم. نمی توانیم بپذیریم که چرا نباید اکنون بدانیم کجا قرار است بازی کنیم و تنها امیدواریم ظرف امروز و نهایتاً فردا همه چیز مشخص شود.

دیدگاه‌ها