کد خبر : 1538872 | 25 تیر 1397 ساعت 13:38 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز CR7 در تورین بالاخره فرا رسید

رونالدو در تست های پزشکی یوونتوس (عکس)

کریستیانو رونالدو به مجموعه‌ی پزشکی جی‌مدیکال شهر تورین وارد شده تا در آستانه‌ی ملحق شدن به اردوی یوونتوسی‌ها تست‌های پزشکی خود را انجام دهد.

رونالدو در تست های پزشکی یوونتوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که رونالدو دیروز به تورین وارد شده و امروز صبح تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد تا طبق برنامه بعد از ظهر در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند.


امروز صبح از ساعات اولیه‌ هواداران یوونتوس و رونالدو در محل آزمایشگاه جی‌مدیکال شهر تورین جمع شده بودند و با ورود رونالدو، از او استقبال پرشوری کردند. رونالدو سپس از مقابل جمعیت گذشت و وارد آزمایشگاه شد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.


درحالیکه مسابقه‌ی فینال جام جهانی بین فرانسه و کرواسی به نیمه رسیده بود و دو تیم در رختکن بودند، هواپیمای حامل رونالدو در فرودگاه کاسله تورین به زمین نشست. این همه در حالی بود که در تورین روز، روز رونالدو بود و هیجان ناشی از ورود او، فضای فوتبالی این شهر را فرا گرفته بود.


کمتر از 24 ساعت بعد، رونالدو از یک جیپ گرند چروکی پیاده شد و در همهمه‌ی تشویق هواداران یوونتوس به سمت آزمایشگاه پیش رفت. این از روزی که امضای قرارداد رونالدو با یوونتوس تایید شده بود اولین بار است که هواداران یوونتوس می‌توانستند ستاره‌ی پرتغالی تیم‌شان را از نزدیک ببینند.


از آن زمان یوونتوسی‌ها پنج روز را در هول و ولا سپری کرده بودند و از خود می‌پرسیدند که آیا رونالدو بالاخره به تورین خواهد آمد یا نه.


بعد از اعلام رسمی امضای قرارداد رونالدو با یووه و جشن گرفتن او با آندریا آنیلی، رئیس یوونتوس در یونان، روزی که  همه انتظارش را می‌کشیدند بالاخره از راه رسید. روز رونالدو با شرکت در آزمایشهای پزشکی شروع شده و او سپس ورزشگاه آلیانز، خانه‌ی یوونتوس را خواهد دید. ورزشگاهی که در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید، در آن ضربات سختی به یوونتوسی‌ها وارد کرده بود. ولی اتفاق اصلی امروز کنفرانس مطبوعاتی‌ای خواهد بود که رونالدو در آن حضور خواهد یافت.

 

 

1320498

 

1320500

 

1320467

 

1320466

 

1320465

 

1320503

 

1320513

دیدگاه‌ها