کد خبر : 1538888 | 25 تیر 1397 ساعت 13:30 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب شماتیک سپاهان مقابل ارزروم اسپور (عکس)

روز گذشته تیم فوتبال سپاهان موفق شد در چهارمین دیدار دوستانه خود با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان روز گذشته چهارمین دیدار دوستانه خود را مقابل تیمی برگزار کرد که مقام اول لیگ دسته اول ترکیه را کسب کرده و فصل آینده را در سوپرلیگ سپری خواهد کرد، با این حال امیرقلعه نویی که زودتر از سایر تیم ها کار خود را با بازیکنان سپاهان آغاز کرده توانست از این بازی با پیروزی خارج شود.


در ترکیب اولیه طلایی پوشان پیام نیازمند، استنلی کی روش، ابراهیم صالحی، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده، حسین پاپی، حامد بحیرایی، حسن جعفری، عزت پورغاز، سیاوش یزدانی و سعید آقایی با آرایش زیر به میدان رفته بودند.

 

در نیمه دوم این دیدار هم محمد ایرانپوریان، رضا دهقانی، مهرداد محمدی، میلاد سرلک، جلال علی محمدی، محمد کریمی به جای نفرات ثابت مورد محک امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم و کادر فنی قرار گرفتند.


البته آرایش بالا یکی از سیستم های مورد استفاده سرمربی سپاهان است که در طول بازی قابلیت تغییر به سیستم 1-4-1-4 را هم دارد.

 

گفتنی است گلهای سپاهان در این دیدار را کی روش استنلی در دقیقه ۲۳، سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۲ و مهرداد محمدی در دقیقه ۸۷ به ثمر رساندند و تک گل تیم ترکیه ای نیز در نیمه اول به ثمر رسید که سبب شد تا دو تیم با تساوی نیمه اول را خاتمه دهند.


در ترکیب اولیه طلایی پوشان پیام نیازمند، استنلی کی روش، ابراهیم صالحی، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده، حسین پاپی، حامد بحیرایی، حسن جعفری،  عزت پورغاز، سیاوش یزدانی و سعید آقایی با آرایشی که امیرقلعه نویی به صورت زیر برای آنها مشخص کرده، به میدان رفتند.

 

1320507

دیدگاه‌ها