کد خبر : 1538918 | 25 تیر 1397 ساعت 16:39 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

با تصمیم سازمان لیگ:

پیشنهاد افزایش تیم‌های سقوط‌ کننده به لیگ‌ یک!

مسئولان سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ یک پیشنهاد خود در خصوص افزایش سهمیه تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر را تقدیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کردند.

پیشنهاد افزایش تیم‌های سقوط‌ کننده به لیگ‌ یک!

به گزارش "ورزش‌سه"، ساعاتی پیش مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ یک در هتل آکادمی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات برنامه خود را برای حضور در مسابقات دریافت کردند.


 اما در حاشیه این مراسم سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات در سازمان لیگ به مسئولان باشگاه‌های لیگ یکی اعلام کرد سازمان لیگ به دنبال این است که پیشنهاد خود مبنی بر اختصاص 2.5 سهمیه برای صعود از لیگ یک را به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال ارائه کند.


پیش از این، سهمیه حضور در لیگ برتر 2 تیم بود و همین تصمیم اعتراضات فراوانی را به همراه داشت. به همین دلیل از سال گذشته صحبت‌های مبنی بر افزایش سهمیه صعود به لیگ برتر مطرح شد و حال اجرایی شدن، است.


اگر این پیشنهاد مورد موافقت هیئت رییسه واقع شوئد، تیم اول و دوم لیگ یک به صورت مستقیم صعود به لیگ برتر را تجربه می‌کنند و از طرف دیگر تیم سوم در جدول رقابت‌های لیگ یک، دیدار پلی آف را با تیم چهاردهم لیگ برتر انجام می‌دهد و تیم برنده راهی لیگ برتر می‌شود.

دیدگاه‌ها