کد خبر : 1538930 | 25 تیر 1397 ساعت 17:23 | 123.7K بازدید | 0 دیدگاه

با ماندن مجید حسینی، تیام و جپاروف

استقلال در حال تبدیل شدن به گران‌ترین تیم لیگ

روند نقل و انتقالاتی آبی ها به شکلی است که این تیم در حال تبدیل شدن به گران ترین تیم لیگ برتر است.

استقلال در حال تبدیل شدن به گران‌ترین تیم لیگ

به گزارش "ورزش سه"، روزهای نقل و انتقالاتی استقلال هر چند دیر اما به حساس ترین روزهای خود رسیده و مدیران این باشگاه همزمان در حال مذاکره با بازیکنان جدید و قدیمی هستند. مذاکره همزمان با مجید حسینی، روزبه چشمی، سرور جپاروف و تیام  برای تمدید قرارداد در کنار مذاکره با هافبک آلمانی برای اضافه شدن به فهرست استقلال باعث شده تا آبی ها همچنان فعال ترین تیم بازار نقل و انتقالات باشند.


روند نقل و انتقالاتی استقلالی ها به شکلی پیش می رود که این تیم در آستانه تبدیل شدن به گران ترین تیم فصل است و با رقیب سنتی خود در کسب این عنوان رقابت نزدیکی دارد تا در فصلی که سپاهان نیز خرج های زیادی انجام داده، سه تیم پرافتخار لیگ برتر برای کسب این عنوان نیز با یکدیگر جدال کنند.


اصلاح قرارداد چشمی و مجید حسینی در کنار تمدید قرارداد جپاروف و البته ادامه حضور تیام اتفاقی است که می تواند آبی ها را تبدیل به تیمی گران قیمت در لیگ برتر کند. به این لیست باید تمدید قرارداد با وریا غفوری و باقری را نیز اضافه کرد. اتفاقی که شاید اگر فشار هواداران و مطالبه گری آن ها در فصل نقل و انتقالات نبود، اتفاق نمی افتاد و آبی پوشان در مقطع حساس پیش فصل، بسیاری از ستاره های خود را به آسانی از دست می دادند. به جز این نفرات باید علی کریمی را هم اضافه کرد که گفته می شود قرارداد نجومی با استقلال امضا کرده است.


آبی های تهرانی که فصل آینده با هدف قهرمانی در لیگ برتر، دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا وارد مسابقات خواهند شد، به تمامی مهره های کلیدی خود در کنار ستاره های تازه وارد نیاز دارند و همین موضوع باعث می شود تا آبی ها فصل آینده تیم گران قیمتی در اختیار داشته باشند. تیمی که شاید بتواند به شفر کمک کند تا آبی ها را بعد از سال ها به فینال آسیا ببرد و قهرمانی در لیگ برتر را برای آنها به ارمغان بیاورد.


 

 

دیدگاه‌ها