کد خبر : 1538938 | 25 تیر 1397 ساعت 17:09 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار میثاقیان و کاظمی در خرمشهر

سرشاخ تازه‌واردهای لیگ یک با مربیان نامدار

تقابل میثاقیان ـ کاظمی پس از چند سال در لیگ آزادگان با تیم های تازه به لیگ یک صعود کرده شان از اتفاقات جذاب هفته اول لیگ خواهد بود.

سرشاخ تازه‌واردهای لیگ یک با مربیان نامدار

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ آزادگان در فصل 98-97 بیشتر از آنکه برای لیگ یکی ها جذاب باشد برای تازه واردهای لیگ آزادگان قابل توجه بود. نکته جالب در این قرعهکشی رویارویی دو تیم تازه وارد در هفته اول این مسابقات است؛ استقلال جنوب و کارون اروند با هدایت سرمربیان لیگ برتری و باتجربه خود هفته اول را استارت خواهند زد.


البته استقلال جنوب هنوز به طور قطع کارش را برای فصل جدید استارت نزده است اما کارون اروند از بین تیم های لیگ دسته دویی که به لیگ آزادگان صعود کرده اند خیلی زودتر از سایر رقبا کارش را شروع کرده است. آنها اکبر میثاقیان مربی باتجربه لیگ برتری را بالای سر خود دارند و استقلال جنوب دیگر تیم تهران لیگ آزادگان هم احتمالا فرهاد کاظمی سرمربی کارنامه دار و باتجربه ای که تخصص صعود تیم های رده پایین تر به لیگ برتر را دارد.


مطمئنا دیدار این دو تیم آن هم در ورزشگاه خرمشهر جذاب و دیدنی است و بیشتر از هر چیزی رویارویی دو سرمربی مشهور و پرحاشیه فوتبال این دیدار را تماشایی تر از قبل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها