کد خبر : 1538948 | 25 تیر 1397 ساعت 18:35 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک مورینیو به یوونتوس برای جذب رونالدو!

سرمربی سابق رئال و اینتر، جذب رونالدو را اتفاقی مثبت برای یوونتوس و فوتبال ایتالیا دانست.

تبریک مورینیو به یوونتوس برای جذب رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه گذشته رونالدو با قراردادی چهار ساله به ارزش 105 میلیون یورو از رئال به یوونتوس پیوست و امروز صبح نیز تست های پزشکی یووه را با موفقیت پشت سر گذاشت. او قرار است امشب ساعت 21، رسما به هواداران یوونتوس معرفی شود.

 

 

1320513

 

 

ژوزه مورینیو که با کاروان منچستریونایتد امروز وارد لوس آنجلس شد، در مصاحبه با رادیو تله رادیو استریو گفت:« لیگ انگلیس، رقابتی ترین لیگ دنیا و با بازیکنانی درجه یک است. حالا سری آ ایتالیا نیز در کنار لیگ جزیره و لالیگا، ضلع سومی را ایجاد خواهد کرد. در واقع مردم، لیگ جزیره را به عنوان محبوب ترین لیگ می شناسند و از این پس لالیگا را به خاطر مسی و سری آ را نیز به خاطر رونالدو تعقیب خواهند کرد.

با انتقال رونالدو به یوونتوس، سری آ نیز اکنون جذابیت بیشتری برای فوتبال دوستان پیدا کرده است و یکی از مهمترین لیگ های فوتبال دنیا به حساب می آید.

در ایتالیا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اینتر، میلان، رم و ناپولی تقویت شده اند و رقبایی جدی تر برای یوونتوس خواهند بود. یووه پیش از رونالدو نیز قدرت مندترین تیم سری آ بود و تیمی همیشه برنده اما همین تیم هم برای ادامه کار نیاز به انگیزه های بیشتر داشت و با رونالدو به آن دست یافت. به یوونتوس و مدیرانش برای این انتقال بزرگ تبریک می گویم.»

 

بازگشت به ایتالیا:« به عنوان مربی بعید می دانم ولی امیدوارم همراه یونایتد و در مراحل گروهی لیگ قهرمانان به یکی از تیم های یووه و اینتر برخورد کنیم و بتوانم بار دیگر به ایتالیا برگردم.»

 

دیدگاه‌ها