کد خبر : 1539042 | 26 تیر 1397 ساعت 10:29 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

بلچر ریپورت: احتمال بالای ترانسفر جهانبخش و محمدی

نشریه بلچر ریپورت در گزارشی تفصیلی به بررسی بازیکنانی پرداخت که احتمال دارد در ادامه فصل نقل و انتقالات ترانسفر شوند.

بلچر ریپورت: احتمال بالای ترانسفر جهانبخش و محمدی

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی ۲۰۱۸ با قهرمانی فرانسه به پایان رسید اما تمام ۳۲ تیم و بازیکنان آن ها دستاوردهای خاص خود را داشته اند. بسیاری از بازیکنان امیدوارند نمایش هایشان در جام جهانی، یک انتقال بزرگ را رقم بزند.

 

بلچر ریپورت در گزارشی به بررسی بازیکنانی پرداخته که احتمال دارد در ادامه فصل نقل و انتقالات به تیم دیگری بروند. در این بین نام ۲ بازیکن تیم ملی ایران نیز دیده می‌شود.

 

پایگاه اینترنتی این نشریه درباره میلاد محمدی نوشت: در آخرین دقایق بازی با اسپانیا، برای پرتاب اوت آکروباتیک اقدام کرد اما موفقیت آمیز نبود. با این وجود، محمدیِ ۲۴ ساله یک تورنمنت قابل توجه را پشت سر گذاشت و پس از آن باشگاه های اسکاتلندی به سراغش آمدند.

 

گلاسکو رنجرز با مربیگری استیون جرارد ابتدا به سراغ او آمد و پس از مکاتبه با احمد گروژنی متوجه شد، برای خرید این بازیکن باید ۲ میلیون پوند هزینه کند.

 

اما سپس باشگاه سلتیک اسکاتلند نیز برای جذب او اقدام کرد و حالا قهرمان ولسی آماده امضای قرارداد است.

 

1314208

 

در بخش دیگری از این گزارش وضعیت علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی ایران بررسی شده است: او یکی از بازیکنان خلاق تیم ملی است و بعید نیست به زودی راهی لیگ جزیره شود.

 

جهانبخش این روزها استعداد درخشان فوتبال ایران به شمار میرود و می‌تواند جانشین سردار آزمون به عنوان کسی که طرفداران او را دوست دارند و نامش بسیار مطرح است، بشود.

 

1314928

 

لسترسیتی که ستاره اش ریاض محرز را از دست داده، امیدوار است علیرضا جهانبخش را به خدمت گیرد.

 

برخی منابع خبر داده اند که روباه ها حاضرند ۲۰ میلیون پوند برای خرید علیرضا جهانبخش هزینه کنند.

 

1320735

 

 

 

دیدگاه‌ها