کد خبر : 1539046 | 26 تیر 1397 ساعت 09:49 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

امینى: قایقرانى در جاکارتا ٢ مدال طلا می گیرد

رییس فدراسیون قایقرانى گفت: شادی از ما جدا نشده بود و در رفت و آمد بود و ما خواستیم با تست وارد تیم شود.

امینى: قایقرانى در جاکارتا ٢ مدال طلا می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه نشست هاى خبرى روساى فدراسیون هاى اعزامى به بازى هاى آسیایى، امروز رییس فدراسیون قایقرانى در محل کمیته ملى المپیک به سوالات رسانه ها پاسخ داد.
غلامرضا امینى درباره وضعیت این رشته در فاصله یک ماه تا شروع بازى هاى آسیایى اظهار داشت: قایقرانی از رشته‌های پر مدال است و گذشتگان طوری کار کردند که من راحت باشم و هم اینکه توقع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته بالاتر برود. از مدیران گذشته برای زحماتی که در 20 سال قبل برای این رشته کشیدند، تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: افتخار دارم که زحمت‌های ما بعد از اینچئون با مربیان داخلی رقم خورد و سرمربی خارجی در تیم اعزامی نداریم و مشاور خارجی داریم. با سرمربیان داخلی به اندنزی اعزام می‌شویم. در 6 رشته کانو، کایاک، ردینگ اسلالوم، آب‌های آرام و کانوپولو در این مسابقات حاضر می‌شویم. در کانو، کایاک و روئینگ در زنان و مردان انتظار به حقی برای کسب مدال وجود دارد. اگر موفق نشویم مسئولیت کامل آن با من است.

 

رییس فدراسیون قایقرانى در رابطه با پیش بینى اش از تعداد مدال هاى این رشته در جاکارتا تصریح کرد: از بازی‌های قطر کسب مدال ما آغاز شد و در گوانگجو و اینچئون 4 و 9 مدال کسب کردیم. باید تلاش کنیم رنگ مدال بهتر شود و من خوشبین هستم. همه حمایت‌ها انجام شده و حدس می‌زنم دو مدال طلا بگیریم.

 

وی افزود: برای خانواده قایقرانی پاک بودن اهمیت بیشتری نسبت به مدال دارد و مدام تست دوپینگ گرفتیم. مربیان داخلی کمک کردند با حذف قایقرانان دوپینگی تیم لطمه نخورد. جواناتی آمدند که ممکن است از نظر رکوردی کمتر باشند ولی در آینده از آنان بیشتر خواهید شنید.

 

امینی در خصوص برنامه ریزی برای بازگشت مجدد برخی ملی پوشان گفت: خانواده قایقرانی با تعامل زندگی کرده است. شادی از ما جدا نشده بود و در رفت و آمد بود و ما خواستیم با تست وارد تیم شود. پژمان دیوسالار با درخواست اقلیمی وارد اردو شد و الان یکی از بهترین‌ها  در کنار عادل مجللی است.

دیدگاه‌ها