کد خبر : 1539065 | 26 تیر 1397 ساعت 11:32 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسپورت: 4 بازیکن در فهرست فروش بارسلونا

نشریه اسپورت، چاپ کاتالونیا مدعی شد که باشگاه بارسلونا با فروش 4 بازیکن خود قصد دارد درآمدی 150 میلیون یورویی به جیب بزند.

اسپورت: 4 بازیکن در فهرست فروش بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که انتظار می‌رود نقل و انتقالات شلوغ و پر حاشیه ای را پیش رو نداشته باشد، قصد دارد با فروش 4 بازیکن خود که نمایش‌های خوبی در مدت زمان حضورشان در این تیم نداشته اند، فضا را برای خرید های بیشتر باز کند و درآمدی از این راه داشته باشد.

 

یاسپر سیله سن، گلر هلندی، یری مینا، مدافع کلمبیایی، آندره گومس، هافبک پرتغالی و الیکس ویدال، مدافع اسپانیایی از جمله 4 بازیکنی هستند که در فهرست فروش بارسا برای فصل آینده قرار گرفته اند. آبی اناری ها امیدوارند از فروش این 4 بازیکن، رقمی حدود 150 میلیون به جیب بزنند و دستشان برای انجام خریدی مناسب در طول تابستان بازتر شود.

 

1320745

 

 

نشریه اسپورت نیز رقمی حداقلی برای این بازیکنان در نظر گرفته که مجموع آن، حدود نیمی از رقم مد نظر بارسلونا است و مطمئنا آبی اناری ها قصد دارند با ارقامی بالاتر این بازیکنان را به فروش برسانند.

 

 حداقل رقمی که این نشریه برای یری مینا در نظر گرفته، 30 میلیون یورو است. مدافع کلمبیایی با درخشش در جام جهانی، احتمالا رقم بالاتری در صورت فروش به باشگاه خواهد رساند. قیمت حداقلی سیله سن نیز حدود 30 میلیون یورو ارزیابی شده است. او که دروازه بان دوم باشگاه است، از شرایطش راضی نیست و آبی اناری ها نیز امیدوارند به جای او یک گلر جوان و آینده دار جذب کنند.

 

آندره گومس که پس از یورو 2016 به جمع آبی اناری ها پیوست، به هیچ وجه در حد و اندازه بازی هایش برای تیم ملی پرتغال ظاهر نشد. او که با رقمی بالا بارسایی شد، حالا قیمت حداقلی 20 میلیون یورو برایش تعیین شده است. الیکس ویدال نیز طبق ادعای نشریه اسپانیایی، حداقل 8 میلیون یورو قیمت خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها