کد خبر : 1539078 | 26 تیر 1397 ساعت 11:54 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاید کریم انصاری فرد، شاید

طلسم ایرانی‌ها و ترکیه همچنان برقرار است!

با وجود تمام گمانه زنی هایی که پیرامون کوچ یکی دو ستاره ایران به باشگاه های بزرگ ترکیه به گوش می رسید بعید است امسال هم نماینده ای در این رقابت ها داشته باشیم.

طلسم ایرانی‌ها و ترکیه همچنان برقرار است!

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل پیام صادقیان تنها بازیکن ایرانی شاغل در سوپرلیگ ترکیه بود، بازیکنی که با برتن کردن پیراهن عثمانلی اسپور حضور گاه و بیگاهی در بازی های سوپرلیگ داشت اما در نهایت همراه با این باشگاه به دسته دوم سقوط کرد تا تنها ایرانی ترکیه سرنوشت خوبی نداشته باشد.


بعد از این طلسم رویارویی های دو کشور در رده ملی قبل از جام جهانی شکست و ایران در استانبول به مصاف ترکیه رفت شایعات و گانه زنی های فراوانی در خصوص حضور احتمالی برخی ستاره های ایران در باشگاه های بزرگ به گوش رسید که این شایعات با درخشش ستاره های مد نظر ترک ها در جام جهانی 2018 هر روز داغ تر هم شد.


علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی نام هایی بودند که طی هفته های گذشته بارها نام آنها به باشگاه های بزرگ ترکیه لینک شد از جمله دو مدافع اصلی تیم ملی در روسیه که باشگاهی مثل ترابوزان اسپور را مشتری اصلی خود می دیدند. در این بین قصه حسینی خیلی جدی تر پیش رفت تا جایی که همه اخبار از قطعی بودن کوچ این بازیکن به ترابوزان تیم پنجم فصل گذشته ترکیه حکایت داشت اما مخالفت استقلال در نهایت مانع این انتقال شد.


از سوی دیگر مرتضی پورعلی گنجی با وجود این که به پیشنهاد السد برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داد اما در شرایطی که ترابوزان را مشتری اصلی خود می دید در روزهای گذشته از حضور پای میز مذاکره با ترک ها به نحوی طفره رفت تا مشخص شود هدف او پیوستن به باشگاهی غیر از باشگاه های ترکیه ای است که از یک باشگاه هلندی به عنوان مقصد نهایی او نام برده می شود.


بیرانوند گلر شماره یک ایران که با گرفتن پنالتی رونالدو و بازی های درخشان در جام جهانی بیشتر از هر زمان دیگری نام خود را بر سر زبان ها انداخت نیز از دیگر بازیکنانی بود که شایعاتی پیرامون دریافت پیشنهاد از ترک ها در اطرافش به گوش می رسید اما این دروازه بان هم با پرسپولیس برای ماندن تا نیم فصل به توافق رسید تا کوچ او به تیم هایی مثل فنرباغچه و ... در حد گمانه زنی باقی بماند.


شاید تنها پرونده ای که برای انتقال احتمالی ستاره های ایرانی به ترکیه باز باشد پروسه فروش کریم انصاری فرد از المپیاکوس به بشیکتاش باشد که هر روز خبرهای ضد و نقیضی پیرامون آن به گوش می رسد و بعید به نظر می رسد که عقاب های استانبول توان برآورده کردن خواسته های 8 تا 10 میلیون یورویی یونانی ها برای خرید ستاره گلزن ایرانی را داشته باشند از همین رو باید گفت سوپرلیگ ترکیه در فصل پیش رو نیز تهی از ستاره های ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها