کد خبر : 1539109 | 26 تیر 1397 ساعت 13:25 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرواسی احترام جهان را به خود اختصاص داد

بوژیدار: با بیرانوند بوسه دوباره بر جام ممکن است

دروازه‌بان کروات پرسپولیس از عملکرد تیم ملی کشورش در جام جهانی ابراز خوشحالی می‌کند و امیدوار است سرخپوشان نیز بار دیگر به قهرمانی دست یابند.

بوژیدار: با بیرانوند بوسه دوباره بر جام ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ بار دیگر علیرضا بیرانوند را به عنوان رقیب خود می‌بیند اما از این مساله با رضایت یاد می‌کند و مدعی است تیم‌هایی همانند پرسپولیس که برای قهرمانی مدعی اصلی هستند همواره باید بهترین‌ها را در اختیار داشته باشند.


بوژیدار در خصوص شرایط این تیم در اردوی آماده سازی می‌گوید: فصل را به بهترین شکل آغاز کرده‌ایم و به نظرم تا به اینجا طبق برنامه خوب پیش رفته‌ایم و آماده‌ هستیم مقابل رقبا نتایج خوبی کسب کنیم. بازی‌های دوستانه در کنار اردوی آماده سازی به ما در طول فصل کمک زیادی خواهد کرد.


وی در خصوص عملکرد خودش که بعد از دریافت 5 گل مقابل حریف تدارکاتی مورد انتقاد قرار گرفته نیز گفت: در بازی دوستانه تعداد گل مهم نیست. مهم این است که ما در بازی‌های اصلی عملکرد بهتری داشته باشیم. البته من خودم را از این بابت سرزنش می‌کنم و هیچ وقت انتظار چنین عملکردی را نداشتم اما در آن بازی هم آن اتفاق بود و تمام کیفیت ما نبود. ما در لیگ اما چهره متفاوتی خواهیم داشت و برای دستیابی به موفقیت بیشتر تلاش خواهیم کرد.


بوژیدار درباره بازگشت مجدد بیرانوند به اردوی این تیم و شانس کمترش برای بازی در فصل آینده گفت: صادقانه بخواهم بگویم از بازگشت او خوشحال هستم. پرسپولیس تیم اول ایران است و نیاز به این دارد که همه‌ی بهترین‌ها را در لیست خود داشته باشد. ما مدیریت خوبی داریم، همچنین از کادرفنی فوق العاده‌ای برخورداریم. نیاز به این است که در بازیکن هم بهترین‌ها را داشته باشیم. نیم فصل ابتدایی سختی پیش روی همگی ماست. باید از آن بگذریم و به بهترین نتایج برسیم. من از عملکرد بیرانوند در جام جهانی خیلی خوشحال شدم و باید بگویم او نفر اول تیم ملی در این رقابت‌ها بود و شایستگی خود را کاملا نشان داد. با او رقابت خواهم کرد و ما یک تیم هستیم که در پایان موفقیت تیمی ما به نتیجه خواهد رسید. ما دو عنوان پیاپی قهرمانی کسب کردیم و اکنون نیز فصل را به امید موفقیتی دیگر آغاز خواهیم کرد. کار سختی پیش رو داریم اما با بازگشت دوستانم مثل بیرانوند و تقویت تیم در نیم فصل دوم بوسه دوباره بر جام خیلی به ما نزدیکتر و ممکن خواهد بود.


نائب قهرمانی کرواسی و شور و شعفی که دروازه‌بان کروات پرسپولیس با نتایج این تیم از خود به جا گذاشت دیگر سوژه ای بود که بوژیدار در این خصوص گفت: ما تیم فوق العاده‌ای بودیم و جهان را وادار به احترام  به خودمان کردیم. هیچ نتیجه‌ای شانسی نبود و رهبران ما در زمین و روی نیمکت تلاش خود را برای افتخار کشور به بهترین شکل مبارزه کردند. آنها شایسته بهترین تقدیرها هستند و ما به آنها افتخار می‌کنیم. عنوان نائب قهرمانی جهان افتخار بزرگی است و مردم کشورم قدردان این تلاش بزرگ خواهند بود. ما نسل فوق العاده‌ای در تیم ملی داریم که برای بزرگترین افتخارات خواهند جنگید.

دیدگاه‌ها