کد خبر : 1539116 | 26 تیر 1397 ساعت 14:00 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهلت 24 روزه رئال برای جذب هازارد و کورتوا

رئال مادرید عزم خود را برای جذب دو ستاره بلژیکی باشگاه چلسی جزم کرده است.

مهلت 24 روزه رئال برای جذب هازارد و کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد و کورتوا دو بازیکنی هستند که رئال قصد جذب آنها را دارد تا شاید بتواند اندکی از فشارها پس از جدایی رونالدو را کاهش دهد.

هر دو بازیکن نیز برای پیوستن به رئال مادرید ابراز تمایل کرده اند. کورتوا برای نزدیک شدن به فرزندانش که در مادرید زندگی می کنند، بارها از علاقه اش برای بازگشت به لالیگا سخن گفته و هازارد نیز اخیرا در یک مصاحبه گفت که پس از 6 سال بازی در چلسی، دوست دارد چالشی جدید را تجربه کند و اینکه همه می دانند، او به چه تیمی علاقه مند است(رئال).

 

 

1320571

 

 

رئالی ها اما تنها 24 روز فرصت دارند تا این دو بازیکن را به خدمت بگیرند. فوریه گذشته بود که یوفا با درخواست اتحادیه فوتبال انگلیس موافقت کرد و پنجره جذب بازیکن تیم های انگلیسی، 9 آگوست یعنی دو روز قبل از شروع لیگ برتر بسته خواهد شد. تیم های انگلیسی البته می توانند تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان خود را به فروش برسانند ولی بازیکنی نمی توانند جذب کنند.

بدیهی است که رئال اگر قصد جذب هازارد و کورتوا را دارد، باید به این پروسه سرعت بدهد چرا که چلسی در صورت از دست دادن این دو بازیکن، باید به فکر جانشین آنها باشد.

 

همچنین روز گذشته رسانه های انگلیسی خبر از قیمت گذاری چلسی روی هازارد و کورتوا دادند. هازارد با 225 و کورتوا نیز با 35 میلیون یورو می توانند جدا شوند.

رئالی ها مشکلی برای پرداخت رقم انتقال کورتوا ندارند ولی 225 میلیون یورو برای هازارد را غیرمنطقی می دانند و به همین دلیل منتظر درخواست رسمی خود این بازیکن برای جدایی هستند تا روند انتقال او را جدی تر پیگیری کنند.

دیدگاه‌ها