کد خبر : 1539264 | 27 تیر 1397 ساعت 11:13 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

با محتمل تر شدن حضور کورتوا

سرنوشت کیلور ناواس در رئال چگونه خواهد شد؟

کیلور ناواس، گلر رئال همواره با شایعه حضور یک گلر بزرگ در این تیم دست و پنجه نرم کرده ولی این بار به نظر این اتفاق در آستانه رخ دادن است.

سرنوشت کیلور ناواس در رئال چگونه خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شایعه پیوستن تیبو کورتوا به رئال مادرید بیش از همیشه شنیده می‌شود و طبق ادعای رسانه های نزدیک به باشگاه، این انتقال دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد. در فصول گذشته، کیلور ناواس گلر اصلی رئال مادرید بود و کیکو کاسیا، به عنوان گلر دوم روی نیمکت می‌نشست و روبن یانز یا لوکا زیدان، انتخاب سوم سپیدپوشان بودند.

 

با حضور احتمالی کورتوا، موضوعی که رئال قصد دارد از اتفاق افتادن آن جلوگیری کند، اتفاقی مشابه فصول آخر ایکر کاسیاس است که گلر اسپانیایی با دیگو لوپز برای فیکس شدن رقابت می‌کرد و این رقابت که به اعتقاد باشگاه ناسالم بود، توسط ژوزه مورینیو به وجود آمده بود.

 

1299647

 

 

با این حال، ناواس که تا سال 2020 با رئال قرارداد دارد، تضمینی برای ماندن در این تیم نداده و به نظر می‌رسد با حضور یک گلر دیگر، شاید جمع سپیدپوشان را ترک کند. او پیشتر گفته بود:" من دو سال با رئال مادرید قرارداد دارم و می‌خواهم تا پایان قرارداد در این تیم بمانم." وقتی او در ماه آوریل این مصاحبه را انجام داد، از شایعه حضور دخیا یا الیسون بکر به خوبی آگاه بود.

 

با این حال او روی حضور زیدان و علاقه ویژه سرمربی فرانسوی به او حساب باز کرده بود ولی حالا با جدایی زیدان و حضور خولن لوپتگی، اوضاع به کلی تغییر کرده است. هر چند لوپتگی ناواس را به عنوان یک گلر درجه یک می‌شناسد ولی حضور کورتوا ممکن است اوضاع را به کلی برای گلر کاستاریکایی تغییر دهد و زمینه ساز جدایی او از جمع سپیدپوشان شود.

دیدگاه‌ها