کد خبر : 1539289 | 27 تیر 1397 ساعت 11:46 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

آبی‌های پایتخت در انتظار پایان چرخه معیوب؛

جانشین احتمالی افتخاری کیست؟

با کناره گیری افتخاری از مدیرعاملی استقلال یک چهره بیش از دیگران به صندلی او نزدیک است.

جانشین احتمالی افتخاری کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، سید رضا افتخاری یک ماه قبل از آنکه آغاز سومین سال خود در جمع آبی ها را جشن بگیرد، از حضور در این باشگاه کناره گیری کرد و احتمالا با موافقت وزیر ورزش و جوانان، دیگر به کار خود ادامه نمی دهد. اتفاقی که حالا باعث شده در روزهایی که استقلال نیاز به تقویت تیم خود دارد، به دنبال انتخاب جانشینی مناسب برای عنوان مدیرعاملی باشد.


در این میان امیرحسین فتحی عضو جدید هیات مدیره استقلال بیش از دیگران برای رسیدن به این صندلی شانس دارد. فتحی که نزدیک به یک ماه قبل به عنوان عضو پنجم هیات مدیره استقلال معرفی شده بود، رابطه نزدیکی با وزیر ورزش و جوانان دارد و در کارنامه او سابقه مدیرعاملی تیم هایی مانند بهمن در دهه هفتاد نیز به چشم می خورد. فعل و انفعالی که قبل از پیش داوری درباره آن می توان گفت که ادامه چرخه مدیرعاملی صندلی استقلال است.


استقلال این روزها بیشتر از آنکه نیاز به تغییر مدیرعامل داشته باشد، به تغییر نگرش در مدیریت خود نیاز دارد. آبی های تهرانی مانند دیگر باشگاه های فوتبال ایران نیاز به مدیری دارند تا برای هدایت این باشگاه و تصمیم گیری در آن نگرش و ایده باشگاه داری داشته باشد و دیدگاهی متفاوت از آنچه در باشگاه جریان دارد را به جریان بیندازد.

دیدگاه‌ها