کد خبر : 1539301 | 27 تیر 1397 ساعت 12:32 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارکا:

کورتوا تنها خرید بزرگ رئال خواهد بود

نشریه مارکا مدعی شد که تیبو کورتوا، تنها خرید بزرگ این فصل رئال مادرید خواهد بود.

 کورتوا تنها خرید بزرگ رئال خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، با وجود جدایی رونالدو از جمع سپیدپوشان، به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه تمایلی به جذب یک ستاره بزرگ به جای رونالدو نخواهند داشت. فوق ستاره پرتغالی پس از 9 سال درخشش در رئال مادرید، از جمع بازیکنان این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست و پس از جدایی او، شایعات بسیاری در مورد پیوستن بازیکنانی مثل هازارد، نیمار و امباپه شنیده می‌شد.

 

با این وجود، مدیران رئال بر این باور هستند که نیازی به پرداخت هزینه نجومی برای جذب ستاره به جای رونالدو وجود ندارد. خرید نیمار بیش از 300 میلیون یورو برای رئال هزینه خواهد داشت ، امباپه نیز رقمی بین 200 تا 300 میلیون قیمت خواهد داشت و برای هازارد نیز باشگاه مادریدی باید بین 100 تا 200 میلیون یورو هزینه کند.

 

 

1319424

 

 

مدیران رئال بر این باور هستند که آنها در پست بال چپ و به جای رونالدو، گزینه های خوبی در اختیار دارند. آسنسیو و وینیسیوس، جدی ترین گزینه های رئال هستند که به نظر باشگاه روی آنها حساب ویژه ای باز کرده است. از همین رو، آنها لزومی در پرداخت هزینه نجومی برای جذب جانشین برای رونالدو نمی‌بینند و معتقدند که سال آینده با رقمی بسیار پایین تر می‌توانند نیمار را جذب کنند.

 

بدین ترتیب، کورتوا که در آستانه پیوستن به جمع سپیدپوشان است، تنها خرید بزرگ باشگاه در تابستان خواهد بود و بعید است که نقل و انتقال بزرگ دیگری برای رئال اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها