کد خبر : 1539345 | 27 تیر 1397 ساعت 14:37 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم مالکیت باشگاه تبریزی

وضعیت انتقال باشگاه گسترش فولاد تبریز به دلیل عدم تامین ضمانت‌های مالی از سوی متقاضی خرید، در حالتی مبهم قرار گرفته و در آستانه منتفی شدن است.

وضعیت مبهم مالکیت باشگاه تبریزی

به گزارش "ورزش سه" چندی پیش جلسه‌ای بین محمدرضا زنوزی و کامران فردوس در خصوص واگذاری تیم گسترش فولاد تبریز به شرکت تهران کاررسا برگزار شد. این شرکت در نیم فصل دوم لیگ هفدهم مالکیت نفت تهران را بر عهده داشت که نتوانست این تیم را در لیگ برتر کند.


در ادامه قرار بود با انتقال امتیاز گسترش به این شرکت، تیمی با نام ماشین‎ سازی تبریز در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند. اما حالا خبر می‌رسد به دلیل عدم توانایی مالی شرکت نام برده این انتقال منتفی شده و وضعیت مبهمی را پشت سر می‌گذارد. گویا زنوزی که به تازگی مالکیت تراکتورسازی را بر عهده گرفته، خواستار ضمانت‌های مالی قابل توجهی برای واگذار کردن گسترش فولاد بوده و این درخواست تا به الان از عهده متقاضی خرید این باشگاه تبریزی خارج بوده است.


این در حالی است که کمتر از 10 روز به شروع رقابت‌های لیگ هجدهم باقی مانده و طبق برنامه گسترش فولاد  در اولین دیدار خود به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. این تیم تبریزی علاوه بر اینکه فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته است، کادر فنی مشخصی هم بالای سر خود نمی‌بیند و دوران بحرانی را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها