کد خبر : 1539347 | 27 تیر 1397 ساعت 14:39 | 190.8K بازدید | 0 دیدگاه

از دخیا تا استرلینگ

ویژه: تیم منتخب بدترین‌های جام جهانی

درباره بهترین ها زیاد خوانده اید اما حالا وقت آن رسیده که بدترین بازیکنان جام جهانی را از نگاه هو اسکورد بدانید.

ویژه: تیم منتخب بدترین‌های جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2018 به پایان رسید و سرانجام فرانسه قهرمان جام جهانی شد. تیم تحلیلی فیفا لوکا مودریچ را بهترین بازیکن جام و ام باپه را به عنوان برترین بازیکن جوان انتخاب کردند. اما با این که تعداد بازیکنان ضعیف بسیار زیاد بود، کسی از آن ها نگفت. در زیر می توانید بدترین بازیکنان جام را بشناسید.

 

1. داوید دخیا

 

اخراج لوپتگی در آستانه جام جهانی مشکلات را بیشتر کرد اما اسپانیا بی توجه به آن بود.  فرناندو هیرو اثر دلخواهی نداشت و لاروخا عملکرد قابل توجهی از خود نشان نداد. بدترین بازیکن در بین اسپانیایی ها داوید دخیا بود که پس از یک فصل خیره کننده در منچستریونایتد، انتظار می رفت به بهترین شکل از دروازه تیمش محافظت کند. اما او تنها یک سیو انجام داد و در بازی با پرتغال نیز با یک اشتباه عجیب اجازه گلزنی به کریستیانو رونالدو را داد. دروازه بان اسپانیا در بازی با پرتغال بدترین نمره یعنی 4.13 را گرفت و در مجموع هم امتیازش 5.63 بود.

 

2.  کودریاشوف - روسیه

 

فدر کودریاشف در آخرین دقایق بازی با مصر به زمین آمد و در جریان شکست سه گله مقابل اروگوئه فیکس بود. با وجود عملکرد ضعیف، چریشف پشت مدافع 31 ساله تیم روبین کازان باقی ماند.  او تنها 4.6 امتیاز در بازی های جام جهانی گرفت. شاید روسیه فراتر از انتظارات پیش رفت اما کودریاشف تورنمنت ناموفقی را پشت سر گذاشت.

 

3. نیکلاس تیالیافیکو- آرژانتین

 

برای ملتی که سرشار از استعداد است، صعود با گل مارکوس روخو از مرحله گروهی ناامید کننده است. نیکلاس تاگلیافیکو در هر 4 بازی آرژانتین به میدان رفت اما هر زمان که حریف در حال حمله بود، او به راحتی مغلوب شد. او 6 خطا کرد، یعنی بیشتر از تعداد تکل هایش که عدد 4 بود. این مدافع میانی نمره 6.36 را گرفت.

 

4. ویکتور لیندلف - سوئد

 

لیندلف در بازی نخست بیمار بود و بازی را از دست داد اما در بازی با آلمان بار دیگر به ترکیب برگشت و در پایان در 4 بازی برای این تیم بازی کرد. زوج لیندلف عملکرد خوبی داشت اما نمایش های ضعیف مدافع منچستر عملکرد او را هم زیر سوال برد. او تنها 26.3 درصد از پاس هایش را درست داد و نمره 6.26 را به نام خود ثبت کرد.

 

5. ادن آلوارز - مکزیک

 

مدافع 20 ساله و جوان مکزیک سه بازی را در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت. بی تجربگی در عملکردش دیده می شد، او به وضوح از تجربه بین المللی کمی بهره می برد. البته آلوارز به مرور عملکردی بهتری از خود نشان داد اما در پایان تنها یک پاس کلیدی برایش ثبت شد. آلوارز در حالی به تیم باشگاهی اش بازگشت که نمره 6.53 را گرفت.

 

6. یانیک کاراسکو - بلژیک

 

پس از نمایش ضعیف برابر ژاپن، جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد و مقابل فرانسه هم تنها 10 دقیقه به میدان رفت. او که در پست وینگ بک چپ به میدان می رفت اشتباهات زیادی را انجام داد و تنها سه پاس کلیدی داد. برای تیم باکیفیتی مثل بلژیک این آمار باید بیشتر باشد. در کل کاراسکوی 24 ساله نمره 6.62 را کسب کرد.

 

1320956

 

7. ماکاتو ها سه به - ژاپن

 

آخرین تصویر و اثر از ها سه به ناکامی در مهار ناصر چادلی در جریان شکست 3-2 ژاپن مقابل بلژیک بود. سامورایی های  آبی پوش می خواستند راهی مرحله یک چهارم شوند اما شیاطین سرخ برایشان بیش از حد بودند. هاسه‌به بازیکن 34 ساله در خط میانی تیم ژاپن به میدان رفت و 6 خطا هم انجام داد تا در پایان نمره 6.6 را بگیرد و یکی از بدترین ها باشد.

 

8. سباستین لارسن - سوئد

 

هافبک 33 ساله تیم سوئد در میانه میدان همراه با ها سه به بدترین هافبک جام شناخته شد. او مقابل مکزیک، آلمان و انگلستان کارت زرد گرفت و آمار 2.3 خطا به ازای هر بازی را ثبت کرد. در پایان نمره 6.64 را به خود اختصاص داد.

 

9. برناردو سیلوا - پرتغال

 

پیش از جام گفته می شد برناردو سیلوا مهره کلیدی پرتغال خواهد بود اما سلسائو بدون رونالدو نتوانست کارش را پیش ببرد. ستاره تیم منچسترسیتی تنها 1 دریبل موفق داشت و 4 پاس کلیدی هم داد و نمره 6.57 را گرفت.

 

10. گونسالو گوئدس - پرتغال

 

پیش از جام در خصوص گوئدس نیز ادعاهای زیادی مطرح بود. البته او نیز با عملکردش خود را به عنوان یکی  از استعدادهای برتر این جام نشان داده بود اما آن چه در مسابقات دیده شد، تفاوت های زیادی با ادعاها داشت. ستاره 21 ساله والنسیا که برای این تیم 5 گل زده و 9 پاس گل داده بود، در جام جهانی ناکام عمل کرد. البته او یک پاس گل به رونالدو داد اما  در نهایت نمره 6.53 را گرفت.

 

11. رحیم استرلینگ - انگلستان


اگر انگلیسی ها موقعیت بیشتری برای استرلینگ می ساختند او می توانست بازده بیشتری داشته باشد اما استرلینگ در پایان تنها یک پاس گل به لینگارد را یادگار گذاشت. ساوت گیت در طول جام اغلب او و کین را در خط حمله استفاده می کرد اما ستاره منچسترسیتی نتوانست همچون تیم باشگاهی اش، برای تیم ملی بازی کند. تنها نیمی از 16 دریبلش موفقیت آمیز بود و همچنین وقتی مالکیت برای انگلیس نبود، اثر گذاری اش پایین می آمد. او 10 شوت زد و نمره 6.53 را ثبت کرد.

دیدگاه‌ها