کد خبر : 1539357 | 27 تیر 1397 ساعت 14:57 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: مقابل پرسپولیس بازیکنانم به خودباوری می‌رسند

سرمربی شهرداری ماهشهر معتقد است بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس کمک بزرگی به شاگردانش برای خودباوری خواهد داشت.

مهابادی: مقابل پرسپولیس بازیکنانم به خودباوری می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری ماهشهر فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت تا خود را برای دیدارهای لیگ آزادگان آماده کند. شاگردان داوود مهابادی که مراحل پایانی اردوی آماده سازی خود را برگزار می‌کنند به اعتماد سرمربی این تیم از انگیزه زیادی برای تقابل با قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر برخوردار هستند: این یک بازی خوب برای ما خواهد بود. مقابل قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر بازی خواهیم داشت و شاگردانم از انگیزه زیادی برای این بازی برخوردار هستند. مطمئنا نمایش موفق آنها خودباوری بزرگی را برای‌شان شکل خواهد داد.


وی ادامه داد: با این حال در بازی‌های تدارکاتی هیچگاه نتایج مطرح نیست و برای کادرفنی هر دو تیم شناخت کافی از تیم و بررسی شرایط تاکتیکی در اولویت قرار دارد.


مهابادی در خصوص شرایط شهرداری ماهشهر برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان گفت: تا حد زیادی به خواسته‌های خودمان رسیدیم و با جذب یکی دو بازیکن دیگر کارمان در نقل و انتقالات پایان خواهد یافت. ماراتن سختی پیش رو داریم و در لیگ آزادگان شرایط سخت‌تر از لیگ برتر است. چون تنها تیم‌های بالای جدول به خواسته خود می‌رسند و حضور در میانه جدول هیچ سودی نخواهد داشت. رقبا و مدعیان زیادی برای صعود به لیگ برتر حضور دارند و ما هم از شانس‌های خودمان سود خواهیم برد.

دیدگاه‌ها