کد خبر : 1539370 | 27 تیر 1397 ساعت 16:50 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

معاون رئیس جمهور تصحیح کرد؛

حضور خانواده ها در ورزشگاه منتفی است

پس از حرف و حدیث هایی که مبنی بر حضور خانواده ها در ورزشگاه ها از سوی معاون رئیس جمهور مطرح شد، معصومه ابتکار گفت خبر جدیدی در این باره نیست و همه چیز به مانند گذشته است.

حضور خانواده ها در ورزشگاه منتفی است

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز و پس از جلسه هیات دولت، نقل قولی از سوی معاون رئیس جمهور در برخی رسانه ها مطرح شد که طی آن معصومه ابتکار درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه ها به صحبت پرداخته بود. نوع فعل های به کار رفته در جملات معاون رئیس جمهور به گونه ای بود که اغلب رسانه ها به اشتباه عنوان کردند با مجوز شورای تامین استان، از این به بعد حضور خانواده ها در ورزشگاه ها بلامانع خواهد بود اما در حقیقت منظور ابتکار چیز دیگری بود. 

 


همانطور که صبح در مطلب منتشر شده در "ورزش سه" نیز عنوان کرده بودیم منظور معاون رئیس جمهور از گفتن این جمله که شورای تامین اجازه ورود خانواده ها را داده است به قبل بر می گردد و معصومه ابتکار درباره تماشای بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی به اظهارنظر پرداخته است و ربطی به شرایط فعلی ندارد. 

 


پس از انتشار مصاحبه ابتکار، او عصر امروز با توئیت خود سعی از تصحیح صحبت های عنوان شده کرد و در این باره نوشت: "پاسخ امروز من به خبرنگاران عزیز در مورد مجوز حضور خانم ها در ورزشگاه آزادی، همان موضوع دیدن بازی های جام جهانی بوده و خبر جدیدی نیست."

 

 

1320972

دیدگاه‌ها