کد خبر : 1539424 | 27 تیر 1397 ساعت 21:27 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار سرپرست باشگاه تراکتور با جان توشاک(عکس)

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با سرمربی این تیم دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عباس الیاسی سرپرست باشگاه ظهر امروز با حضور در هتل محل اقامت تیم در تهران با سرمربی ولزی تیم دیدار و گفت و گو کرد.


الیاسی در این دیدار آخرین وضعیت تیم و شرایط برگزاری اردو در کشور ترکیه را مورد بررسی قرارداد .


برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر از مهم ترین محور های گفتگوی طرفین در این دیدار بود .


الیاسی در ابتدای این دیدار که در اولین روز بعد از اردوی ترکیه برگزار شد در ابتدا ضمن تشکر از اقای زنوزی مالک باشگاه ، هدف خود بعنوان مدیر قانونی باشگاه و آقای زنوزی بعنوان مالک را رشد روز افزون این باشگاه و رسیدن به شرایط ایده آل یک باشگاه حرفه ای  دانست و افزود : به خاطر شرایط و وضعیت امور باشگاه متاسفانه نتوانستم در اردوی ترکیه حاضر شوم ولی صبح امروز در اولین زمان به اردوی تیم آمدم تا بررسی دقیقی از وضعیت تیم داشته باشم .


سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت : وقتی به باشگاه آمدم دو هدف را در دستور کار خود قرار دادم یک حل مسئله واگذاری به بخش خصوصی و در مرحله دوم جذب یک سرمربی سرشناس خارجی بود که از اهداف و برنامه های من و شخص مالک باشگاه اقای زنوزی بود که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده به هر دو این اهداف رسیدیم .


خوشحالم که توانستیم دو قدم بسیار بزرگ برای باشگاه برداریم .


الیاسی در ادامه در خصوص وضعیت بازیکنان خارجی که قرار است با نظر مستقیم جان توشاک جذب شود از وی پرس و  جو کرد و سرمربی ولزی تیم پاسخ داد : من وقتی بازیکنی برای تیم انتخاب می کنم دوست دارم بهترین انتخاب را داشته باشم چراکه حس می کنم مبلغ قرارداد وی را از جیب خودم پرداخت می کنم برای همین سعی می کنم بهترین انتخاب را داشته باشم تا هزینه ای که انجام می شود بهترین خروجی را برای باشگاهم داشته باشد .


توشاک در ادامه افزود: همیشه در تیم های که بودم دوست داشتم از میوه های باغچه خود باشگاه استفاده کنم و بازیکنانی که ثمره تیم های پایه باشگاه هست را به کار بگیرم و بر این اساس در تراکتور هم عمل خواهم کرد .


توشاک در ادامه ضمن ابراز رضایت کامل از وضعیت اردوی ترکیه گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در کشور ترکیه برگزار کردیم چهار بازی بسیار خوب هم برگزار کردیم و این عوامل دست به دست هم داد تا به اکثر اهداف خود در اردو برسیم.

 

1321005

 

1321006

 

دیدگاه‌ها