کد خبر : 1539462 | 28 تیر 1397 ساعت 08:51 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

توز از روح آرژانتین می‌خواهد به تیم ملی برگردد

توز: مسی نباید برود، تو روح آرژانتینی، برگرد

کارلوس توز بعد از عملکرد ضعیف آرژانتین در جام جهانی روسیه به لیونل مسی گفته که با فوتبال ملی خداحافظی نکند.

توز: مسی نباید برود، تو روح آرژانتینی، برگرد

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2018 برای آرژانتین و مسی، جام جهانی‌ای بود که باید به فراموشی سپرده شود. آرژانتینی‌ها در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی در مقابل فرانسه، قهرمان آتی جام، شکست خورده و حذف شدند تا سرمربی‌شان خورخه سمپائولی سمت خود را ترک کرده و آلبی‌سلسته بدون مربی بماند. 


حضور آرژانتین در روسیه با خبرهایی درباره‌ی وضعیت بحرانی و ناآرامی درون تیم همراه شد تا خاطره‌ای تلخ برای دوست‌داران این تیم رقم بخورد. گفته می‌شد بعد از شکست سنگین 3-0 در مرحله‌ی گروهی، مقابل کرواسی و تساوی 1-1 مقابل ایسلند که آلبی‌سلسته را در آستانه‌ی حذف از مرحله‌ی  گروهی قرار داده بود، رختکن آلبی‌سلسته با درگیری‌های داخلی مواجه شده بود. 

 

مسی که تا کنون در رده‌ی بزرگسالان نتوانسته با تیم ملی کشورش عنوان قهرمانی بدست آورد، به همراه تیم ملی کشورش موفق شدند هر طور شده خود را به مرحله‌ی حذفی جام جهانی برسانند. آنهم به لطف پیروزی‌ در مقابل نیجریه که در آخرین لحظات و به سختی به دست آمد. اما ضعف‌های آلبی‌سلسته در بازی با فرانسه بود که در مقابل چشم جهانیان قرار گرفت. 


مسی 31ساله در سال 2016 بعد از شکست آرژانتین مقابل شیلی در فینال کوپا آمریکا هم اعلام کرده بود که قصد دارد از تیم ملی خداحافظی کند و حالا هم آینده‌ی او با لباس راه‌راه آرژانتین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

 

کارلوس توز اما از مسئولین کشورش خواسته تلاش کنند تا بهترین گلزن تاریخ کشورشان بتواند در صحنه‌های جهانی به موفقیت دست یابد. 


توز که خود 76 بازی ملی در کارنامه دارد در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان می‌گوید " به اعتقاد من لئو باید درباره‌ی خودش فکر کند. او باید به این فکر کند که اگر پروژه‌‌ای در کار نباشد که او در آن احساس راحتی و خوشحالی بکند، اینکه از او بخواهیم یک‌تنه آرژانتین را به قهرمانی برساند، بسیار دشوار خواهد بود ". 


توز می‌گوید " ما داریم وقت را تلف می‌کنیم و باید هر چه سریعتر دست یاری به سمت او دراز کنیم تا بتواند به این هدف برسد. به نظر من چون در حال حاضر تلاش نمی‌کنیم که مسی احساس راحتی کند و با آرامش تصمیم بگیرد، در حال اشتباه کردن هستیم. من به عنوان یک فوتبالیست و یک آرژانتینی به او می‌گویم که به تو احتیاج داریم. او باید استراحت کند، به ذهنش استراحت بدهد و برگردد چون ما به او احتیاج داریم. به مسی احتیاج داریم چون او روح آرژانتین است. تا وقتی مسی به فوتبال ادامه می‌دهد اوضاع همین است که هست. او بزرگترین بت و الگوی آرژانتین است و باید این مسئولیت را بپذیرد ".

دیدگاه‌ها