کد خبر : 1539465 | 28 تیر 1397 ساعت 09:14 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه‌ی عزیمت آلیسون، جو رم سنگین است

پروتی: رفتن آلیسون ما را از بین نمی‌برد

مهاجم رم دیه‌گو پروتی می‌گوید جدایی آلیسون برای رم ضربه‌ی بزرگی خواهد بود ولی این باشگاه حاضر در سری آ همچنان که بعد از رفتن بازیکنان بزرگی مثل محمد صلاح و راجا ناینگولان توانست خود را پیدا کند و با قدرت به میادین برگردد، این بار هم موفق خواهد شد.

پروتی: رفتن آلیسون ما را از بین نمی‌برد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر خبرها نشان می‌دهد که دروازه‌بان ملی‌پوش برزیلی، آلیسون با قراردادی به ارزش 86 میلیون دلار که برای یک دروازه‌بان رکوردی جهانی به حساب می‌آید، در آستانه‌ی پیوستن به لیورپول قرار دارد. 


انتظار می‌رود آلیسون با نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قراردادی شش‌ساله امضا کند. فصل گذشته که رم در لیگ سری آ به مقام سومی رسید آلیسون در 37 بازی به میدان رفت و تنها 28 گل دریافت کرد. 


آلیسون 25ساله در جریان درخشش فوق‌العاده‌ی رم در لیگ قهرمانان و رسیدنش به مرحله‌ی نیمه‌نهایی نقش بسیار مهمی داشت. رم در آن رقابتها در نهایت در مقابل لیورپول شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. 


رم پیش از این هافبک و ستاره‌ی خود راجا ناینگولان را که نزد هواداران رمی بسیار محبوب بود را از دست داده تا شاهد پیوستن او به رقیبش اینتر باشد. سال پیش هم صلاح از رم به لیورپول منتقل شده بود. ولی پروتی، مهاجم رمی‌ها می‌گوید باشگاهش می‌تواند با این مشکلات کنار آمده و موفق بیرون بیاید. 


پروتی به اسکای‌اسپرتز ایتالیا می‌گوید " آلیسون برای ما دروازه‌بان خیلی مهمی بود. سال گذشته سیوهای او برای ما امتیازهای زیادی خرید و در بازی‌های زیادی نجات‌مان داد. ولی خب، فوتبال همین است دیگر. من می‌گویم یک باشگاه هیچوقت برای ضربه زدن به خود تصمیم نمی‌گیرد. و هر نقل و انتقالی با هدف بهبود کلی تیم انجام می‌شود. باید تا پایان فصل صبر کنیم و ببینیم این تصمیمات اخیر چه نتایجی دارند. شکی نیست که رفتن آلیسون برای ما خسارت بزرگی است. او مرد بزرگی است، در رختکن نقش مهمی در دینامیک درونی تیم دارد و ما از رفتن او واقعاً متاسف هستیم. ولی زندگی همین است. همین اتفاق در مورد صلاح و ناینگولان هم افتاد. ولی رم ادامه داد و حالا هم ادامه خواهد داد. ما فقط باید به اندازه‌ی فصل گذشته خوب کار کنیم ".

دیدگاه‌ها