کد خبر : 1539467 | 28 تیر 1397 ساعت 09:34 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع رئال مادرید از اعجوبه‌ی جوانِ خروس‌ها می‌گوید

واران: دوست من امباپه، یک آدم فضایی جوان

بعد از نقش مهم امباپه مهاجم پاریس سن‌ژرمن در قهرمانی فرانسه در جام جهانی، مدافع ملی‌پوش فرانسوی رافائل واران، هم‌تیمی‌ جوانش امباپه را به عنوان یک آدم‌فضایی جوان توصیف کرده.

واران: دوست من امباپه، یک آدم فضایی جوان

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در جام جهانی روسیه چهار گل به ثمر رساند و یکی از گلهای او در فینال جام جهانی به ثمر رسید. او در نهایت از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن جوان تورنمنت انتخاب شد. 

 

وقتی از واران، مدافع رئال مادرید و تیم ملی فرانسه درباره‌ی تجربه‌ی بازی کردن در کنار امباپه پرسیده می‌شود، او که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل ستاره‌ی 19ساله‌ی هموطنش قرار گرفته می‌گوید اعجوبه‌ی تهاجمی فوتبال فرانسه انگار از دنیای دیگری آمده. 


واران درگفتگو با نشریه‌ی اکیپ فرانسه می‌گوید " من چند تا آدم فضایی می‌شناسم. ولی فکر کنم اولین بار است که با یک آدم‌فضایی جوان روبرو می‌شوم. معمولاً با آدم‌فضایی‌هایی روبرو می‌شوم که 25ساله یا 30ساله هستند. ولی در این جام جهانی با آدم‌فضایی‌ای مواجه شدم که کمتر از 20 سال داشت. وقتی در کنار او هستید همه چیز سریعتر می‌شود. وقتی قبل از بازی‌ها با او راجع به تاکتیک‌های تیم صحبت می‌کردم، فرصت نمی‌کردم جمله‌هایم را تمام کنم. چون او هنوز حرفم تمام نشده منظورم را می‌فهمید ". 


واران، مدافع 25ساله‌ی فرانسوی می‌گوید عملکردش در جام جهانی باعث شده از یکی از انتقادهای همیشگی‌ای که به او وارد می‌شده رها شود. این انتقاد که او با بازیکنان حریف بیش از حد مدارا می‌کند. 

 

واران می‌گوید " از وقتی هفت ساله بودم همه می‌گفتند این پسر ملایم است. بله من ملایم هستم ولی این تنها خصوصیتی نیست که دارم. کسی که شخصیت نداشته باشد نمی‌تواند مثل من هفت سال در رئال مادرید بازی کند و به اینجا برسد. بعضی وقتها از من می‌خواهند مثلاً مثل سرجیو راموس بازی کنم و خشن‌تر باشم. ولی من سبک بازی خاص خودم را دارم، سبکی که تا حالا نتیجه‌ی بدی نداشته "

دیدگاه‌ها