کد خبر : 1539481 | 28 تیر 1397 ساعت 11:12 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

رفراندوم در میامی برای تایید ساخت استادیوم دیوید بکام

بکام در آمریکا بساز و بفروش می‌شود؟

دیوید بکام برنامه‌ای برای ساخت یک استادیوم بزرگ فوتبال در شهر میامی ارائه داده و حالا شهروندان میامی باید برای تایید برنامه‌ی ساخت و ساز او در یک رای‌گیری شرکت کنند.

بکام در آمریکا بساز و بفروش می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شورای شهر میامی به برگزاری یک رفراندوم در ماه  نوامبر رای داده تا شهروندان میامی نظر خود را درباره‌ی ساخت استادیوم دیوید بکام ابراز کنند. مجموعه‌ی ورزشی دیوید بکام قرار است در زمینی ساخته شود که در تملک شهرداری است و در حال حاضر یک زمین گولف متعلق به شهرداری در آن فعالیت می‌کند. 


پیشنهاد کاپیتان سابق تیم ملی انگیس و شرکای تجاری‌اش، ساخت یک استادیوم 25هزار نفره برای یکی از باشگاه‌های لیگ فوتبال آمریکا mls است که در کنار آن 23 جریب زمین‌های تمرینی، آکادمی جوانان و یک هتل 750 اتاقه، رستوران، فروشگاه و فضاهای اداری ساخته خواهد شد. 


هفته‌ی پیش بعد از آنکه ارائه‌ی پیشنهاد گروه سرمایه‌گذار با نظرات موافق و مخالف بسیاری همراه شد، شورای شهر میامی، رای‌گیری درباره‌ی این موضوع را به تاخیر انداخته بود. 


از جمله مخالفان این طرح، گروهی از گولف‌بازان میامی بودند که در گذشته در باشگاه گولف شهرداری تربیت شده بودند. با تصمیم روز چهارشنبه‌ی شورای شهر، شهروندان میامی تصمیم خواهند گرفت که آیا شهرداری می‌تواند با تغییر قوانین خود و پشت سر گذاشتن تشریفات مناقصه، با گروه سرمایه‌گذاری دیوید بکام در مورد قرارداد اجاره‌ی 99ساله‌ی زمین مورد نظر به توافق برسد ؟


شریک تجاری بکام، خورخه ماس با وجود تاخیر بوجود آمده معتقد است نتیجه‌ی رفراندوم مثبت خواهد بود. او می‌گوید " قدم اول به خوبی برداشته شد. این آغاز تبدیل کردن رویای ما به واقعیت است. به نظر من اعضای شورای شهر متوجه شدند که این پروژه می‌تواند پروژه‌ی منحصربفرد و بی‌نظیری باشد که میامی را به بهترین شکل ممکن به دنیا معرفی کند. برای همین خیلی خوشحالم. حالا دیگر باید کار را شروع کنیم ".

دیدگاه‌ها