کد خبر : 1539503 | 28 تیر 1397 ساعت 11:56 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه‌ی مهم در فدراسیون فوتبال آلمان

شروع جدید تیم ملی آلمان در این کیف مشکی است ؟

یواخیم لو دیروز به همراه کادر فنی‌اش در فرانکفورت بود تا آنالیز مشترک فاجعه‌ی روسیه را آغاز کند. آنالیزی که گفته شده دو روز طول می‌کشد. ولی کسی نمی‌داند که آیا لو فردا نتایج بررسی‌‌شان را علناً اعلام خواهد کرد یا نه ؟

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گفته‌های خبرنگار بیلد، ابتدا اولیور بیرهوف مدیر تیم‌های ملی آلمان از راه رسیده و وارد ساختمان محل برگزاری جلسه می‌شود. سپس راینهارد گریندل با یک تاکسی از راه رسیده و مستقیماً به دفتر مرکزی فدراسیون فوتبال آلمان می‌رود. 


و در نهایت، مردی که همه منتظرش بودند با یک مرسدس‌بنز نقره‌ای پارک می‌کند. لو با یک کیف مشکی از خودروی خود پیاده شده و به محل برگزاری جلسه می‌رود. اما سوالی که ذهن همه را با خود درگیر کرده این است: محتویات آن کیف مشکی چیست؟ اسناد و آمارها و بررسی‌های اولیه؟ یا برنامه‌ی شروع مجدد تیم ملی آلمان؟

 

1321081


لو مستقیماً وارد ساختمان اصلی نشده بلکه از نزدیک‌ترین ورودی ممکن خود را به مقر فدراسیون فوتبال آلمان می‌رساند. بال کناری ساختمان که این روزها میزبان دفتر اولیور بیرهوف است. 


بعد از آن آندریاس کوپکه، مربی دروازه‌بانها، توماس اشنایدر و مارکوس زورگ هم به رئیس‌شان ملحق می‌شوند. کادر فنی تیم ملی ابتدا بین خود جلسه‌ای برگزار می‌کنند. 

 

اما در جلسه‌ چه گذشته؟ بر اساس گزارش روزنامه‌ی بیلد، بعد از بررسی حوزه‌هایی که باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد، روسای فدراسیون در این باره صحبت کرده‌اند که در آینده چه کسانی باید بررسی کدام حوزه‌ها را به عهده داشته باشند. در نهایت، یواخیم لو و دستیارانش یک برنامه‌ی زمان‌بندی شده برای تحلیل‌های آتی به مسئولین فدراسیون ارائه داده‌اند. 

 

منبع : بیلد

دیدگاه‌ها