کد خبر : 1539506 | 28 تیر 1397 ساعت 12:04 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی؛ کاپیتان پرسپولیس در 1400

روز گذشته حسین ماهینی قراردادش را برای یک فصل دیگر هم با پرسپولیس تمدید کرد و حالا تا پایان لیگ بیستم در این تیم خواهد ماند.

ماهینی؛ کاپیتان پرسپولیس در 1400

به گزارش "ورزش سه"، او دیروز به همراه سیدجلال حسینی در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و طبق گفته نزدیکانش، به شکلی اتفاقی با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی گرشاسبی مواجه شد و خیلی سریع قراردادش را تمدید کرد. ماهینی تا پایان لیگ نوزدهم با سرخ ها قرارداد داشت اما تصمیم گرفت سال سوم را سفید امضا کند و تا پایان لیگ بیستم در این تیم ماندنی شود.

 

ماهینی همراه با ستارگان ذوب آهن و سپاهان در لیگ دوازدهم به پرسپولیس آمدند. او پس از دو فصل مجبور شد به سربازی برود و به همین دلیل بخش عمده ای لیگ چهاردهم و البته لیگ پانزدهم را تمام و کمال در ملوان بندرانزلی بود.

 

او در 29 سالگی بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و در یکی از رقابتی ترین فصول تاریخ باشگاه برای پست دفاع راست، با صادق محرمی و رامین رضاییان جنگید و فصل را با تعداد بازی های زیاد و البته حضور در تیم منتخب چند هفته آسیا به پایان رساند. در لیگ هفدهم نیز ماهینی مورد حمایت و اعتماد برانکو ایوانکوویچ قرار داشت و کاپیتان دوم پرسپولیس نیز بود اما در مقاطعی از فصل با انتقادات هواداران روبرو شد. این بازیکن راست پا، بارها در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی نیز از خود برجای گذاشت.

 

حال در شرایطی که ماهینی دو فصل با پرسپولیس قرارداد داشت، یک فصل دیگر هم تمدید کرد و حالا تا پایان فصل 1399-1400 در این تیم حضور خواهد داشت. ماهینی در لیگ بیستم 35 ساله خواهد بود و باتوجه به خداحافظی احتمالی سیدجلال حسینی تا آن زمان، بازوبند کاپیتانی را نیز در بیشتر بازی ها بر بازو خواهد بست.

دیدگاه‌ها