کد خبر : 1539583 | 28 تیر 1397 ساعت 19:16 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر

شاگردان برانکو و داوود مهابادی در دیدار تدارکاتی امروز خود به تساوی بدون گل دست یافتند.

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی و در شرایطی که در نیمه دوم با نفرات نیمکت نشین و جوان خود برابر شهرداری ماهشهر قرار گرفته بود به تساوی بدون گل مقابل شهرداری ماهشهر رضایت داد.


در این دیدار برانکو برای آخرین آنالیز از نفرات خود در بازی تدارکاتی در نیمه دوم از نفرات ذخیره و جوان خود سود برد و علیرغم شکل‌گیری موقعیت‌های فراوان برای دو تیم در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.


در این بازی علی پروین و محمد پنجعلی دو پیشکسوت پرسپولیس نیز از جایگاه ویژه در کنار حمیدرضا گرشاسبی به تماشای عملکرد بازیکنان نشستند و از سوی بیش از ۱۵۰۰ هوادار حاضر در استادیوم شهید کاظمی مورد تشویق قرار گرفتند.


پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه و علی علیپور


در نیمه دوم نیز برانکو از این نفرات بهره برده: علیرضا بیرانوند، آدام همتی، شایان مصلح، احسان حسینی، شاهین عباسیان، حمید طاهرخانی، سعید حسین پور، سروش رفیعی، گادوین منشا، احسان علوان زاده و محمد امین اسدی


سروش رفیعی در اواسط نیمه دوم جای خود را به مهدی شریفی داد.

دیدگاه‌ها