کد خبر : 1539588 | 28 تیر 1397 ساعت 19:43 | 150.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس فردا در آزادی حاضر نمی‌شود (نامه)

در‌ شرایطی که طی ساعات اخیر شایعه‌ای مبنی بر حضور پرسپولیس در استادیوم آزادی برای رسمیت بخشیدن به رای سازمان لیگ برتر در خصوص نتیجه سوپرکاپ شکل گرفته، این باشگاه با استناد به نامه دریافتی راهی استادیوم آزادی نخواهد شد.

پرسپولیس فردا در آزادی حاضر نمی‌شود (نامه)

به گزارش “ورزش سه”، کشمکش در خصوص سوپرکاپ همچنان ادامه دارد و این موضوع در فضای مجازی و بین طرفداران دو تیم با انواع کارشناسی‌ها و شایعه پراکنی‌ها دنبال می‌شود.


در این ارتباط آخرین شایعات در این فضا مربوط به حضور تیم امید استقلال در استادیوم آزادی است تا آنها به نمایندگی از تیم اصلی آمادگی خود را برای این بازی نشان دهند و مانع از این شوند که غیبت تیم اصلی باعث صدور رای شکست آبی‌ها شود!


این شایعه به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است و برخی از چنل‌های هواداری نیز از هواداران این تیم خواسته‌اند تا در استادیوم برای حمایت حضور یابند‌ و مانع از قانونی شدن رای شکست استقلال با توجه به غیبت شاگردان وینفرد شفر شود.


این در حالی است که بعد از صدور رای سازمان لیگ برتر مبتنی بر شکست استقلال و قهرمانی پرسپولیس، این مساله با اعتراض این باشگاه همراه شده و پرونده در کمیته انضباطی در حال بررسی است.


باشگاه پرسپولیس اما با استناد به نامه سازمان لیگ برتر مبتنی  بر لغو این بازی و قهرمانی این باشگاه، قصد ندارد فردا به صورت نمادین راهی استادیوم آزادی شود و تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار گیرد.


در نامه‌ای که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته به صراحت اعلام شده با توجه به نظر نماینده باشگاه استقلال در جلسه تامین مبتنی  بر عدم حضور در این بازی و بازگشت آبی‌ها دو روز بعد از زمان اعلام شده به ایران، آنها در آن شرکت نمی‌کنند و پاسخ این درخواست برای لغو بازی نیز طی نامه‌ای به باشگاه ارسال شده بود.


با این شرایط اکنون باید دید سرنوشت عجیب سوپرکاپ ایران و دربی استقلال و پرسپولیس با چه شرایطی دنبال خواهد شد.

 

1321169

دیدگاه‌ها