کد خبر : 1539630 | 29 تیر 1397 ساعت 09:39 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

تباس می‌گوید رونالدو در ایتالیا بیشتر پول درمی‌آورد

رئیس لالیگا: رونالدو به خاطر مالیات به ایتالیا رفت

خاویر تباس رئیس لالیگا می‌گوید نرخ بالای مالیات در اسپانیا از عواملی بوده که در تصمیم رونالدو برای پیوستن به یونتوس نقش داشته.

رئیس لالیگا: رونالدو به خاطر مالیات به ایتالیا رفت

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو چندی پیش تصمیم گرفت به حضور 9ساله‌ی خود در رئال مادرید پایان داده و با امضای یک قراداد چهارساله به ارزش 130 میلیون دلار به یونتوس ایتالیا ملحق شود. 


مهاجم پرتغالی از طریق وبسایت رئال مادرید بیانیه‌ای منتشر کرد تا دلیل درخواستش برای ترک مادرید را روشن کند. رونالدو نیاز خود به "چرخه‌ای جدید" در این دوران از زندگی فوتبالی‌اش را دلیلی اصلی عزیمت از مادرید اعلام کرده بود. 

 

اما تباس معتقد است بخشی از علت تصمیم رونالدو به مسائل مالی برمی‌گشته و می‌گوید رونالدو در ایتالیا می‌تواند پول خوبی در بیاورد. تباس به تلویزیون مارکا می‌گوید " رونالدو در ایتالیا نسبت به اینجا بیشتر پول درمی‌آورد. به نظر من رفتن به ایتالیا از نظر مالی به نفع او است. ما در اسپانیا با مشکلی به اسم رقابت مالی روبرو هستیم. در بین لیگهای بزرگ، وضعیت مالیاتها در اسپانیا از همه بدتر است. البته منظورم این نیست که در جاهای دیگر، نرخ مالیات به مراتب پایین‌تر از اینجا است ولی وقتی کسی درآمد هنگفت دارد، همین تفاوت‌های کوچک نرخ مالیات می‌توانند برایش به مبالغی گزاف تبدیل شود ". 

 

رونالدو که پنج بار صاحب توپ طلای فیفا شده و آقای گل تاریخ رئال است، پارسال اعلام کرده بود به دلیل نرخ بالای مالیات در اسپانیا می‌خواسته به انگلیس برگردد. او در سالهای اخیر با مسئولین مالیاتی اسپانیا به مشکل برخورده بود. سال گذشته در یک درگیری مالیاتی رونالدو با اتهام فرار از مالیات مواجه شده بود و اگر اتهامش ثابت می‌شد ممکن بود با جریمه‌ی نقدی بسیار زیاد و حتی زندان مواجه شود. البته رونالدو در نهایت از اتهامات تبرئه شد.

دیدگاه‌ها