کد خبر : 1539632 | 29 تیر 1397 ساعت 10:06 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید لیورپول می‌خواهد با امباپه همبازی شود

فابینیو: می‌خواهم امباپه را به لیورپول بیاورم

فابینیو که اخیراً به لیورپول پیوسته می‌گوید تلاش برای متقاعد کردن کیلین امباپه برای ترک پاریسن‌ژرمن و پیوستن به لیورپول را دنبال می‌کند.

فابینیو: می‌خواهم امباپه را به لیورپول بیاورم

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک برزیلی اخیراً با قراردادی که گفته می‌شود ارزش آن 50 میلیون یورو بوده باشگاه موناکوی فرانسه را ترک کرده و به قرمزهای آنفیلد ملحق شده است.

 

فابینو حالا می‌خواهد امباپه هم‌تیمی سابقش در موناکو که حالا مدال طلای جام جهانی را در جیب دارد در لیورپول به او ملحق شود. اینها در حالی است که با وجود شایعاتی مبنی بر انتقال امباپه به رئال، اعجوبه‌ی جوان فرانسوی اعلام کرده آینده‌اش را در پاری سن‌ژرمن سپری خواهد کرد. 


فابینیو می‌گوید : " امباپه گفته که این فصل را در پاری سن‌ژرمن خواهد ماند ولی من آرام و تدریجی سعی می‌کنم او را قانع کنم که به اینجا بیاید ".


فابینیو و امباپه در فصل 20116-2017 که موناکو موفق شد با عبور از پاری‌ سن‌ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شود، با هم در موناکو همبازی بوده‌اند. 


فابینیو می‌گوید : " کیلین امباپه برای من یک پیامک فرستاد و انتقالم به لیورپول را تبریک گفت. متاسفانه من تا حالا فرصت نکرده‌ام که به خاطر درخشش کیلین در جام جهانی به او تبریک بگویم. نمایش فرانسه در روسیه فوق‌العاده بود. کارهایی که امباپه در دو سال فوتبال حرفه‌ایش انجام داده فوق‌العاده است. او یک پدیده است و باید به او تبریک گفت. من به محض اینکه فرصت کنم این کار را خواهم کرد ".

دیدگاه‌ها