کد خبر : 1539638 | 29 تیر 1397 ساعت 11:11 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا و هزینه 300 میلیونی برای پیدا کردن جانشین ژاوی

سه سال پس از جدایی ژاوی و پیوستنش به لیگ قطر، بارسلونا همچنان در تلاش است جانشینی مناسب برای او پیدا کند.

بارسا و هزینه 300 میلیونی برای پیدا کردن جانشین ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها در این مدت نیز جام برده اند ولی سبک بازی شان دیگر مثل آن دوران نیست. البته این به معنی این نیست که آنها تلاش نکرده اند زیرا بارسا نزدیک به 265 میلیون یورو برای خط حمله اش هزینه کرده و تلاش می‌کند در این تابستان نیز خرید دیگری انجام دهد.

 

آردا توران، آندره گومس، دنیس سوارز، پائولینیو، فیلیپه کوتینیو و آرتور ملو از بازیکنانی هستند که پس از جدایی ژاوی به جمع آبی اناری ها اضافه شده اند و به جمع سرخیو بوسکتس، اینیستا و راکیتیچ پیوسته اند ولی نتوانسته اند جای خالی اسطوره باشگاه را پر کنند.

 

 

1262503

 

 

پائولینیو و کوتینیو بهترین تلاش خود را برای این کار انجام داده اند ولی در نهایت پائولینیو با پایان فصل به لیگ چین بازگشت. توران و گومز نیز در دیگر سو به هیچ وجه در حد انتظارات ظاهر نشدند و سوارز نیز مدت‌هاست منتظر فرصت است تا بتواند خودی نشان دهد.

 

آرتور ملو نیز اخیرا از گرمیو به بارسا پیوسته و ششمین خریدی است که تلاش می‌کند کاتالان ها را به سبک گذشته خود برگرداند، سبکی که همواره فوتبال اروپا را تسخیر می‌کرد. او به خاطر سبک بازی اش با ژاوی مقایسه می‌شود، توانایی هایی مثل ایجاد فضا و ... ولی باید دید که آیا در نوکمپ می‌تواند نمایش‌های خوبی داشته داشته باشد.

 

 

1319343

 

 

اما آرتور تنها بازیکنی نیست که به خط میانی بارسا در این تابستان اضافه خواهد شد.مدیران باشگاه در تلاش هستند که یک هافبک دیگر نیز به این خط میانی اضافه کنند و نام‌های زیادی حول قهرمان لالیگا شنیده می‌شود و آدرین ربیو و فرانکی دی یونگ، جدی ترین آنها هستند.

 

دی یونگ به نظر از تمامی گزینه ها در دسترس تر است ولی هر بازیکنی که بخواهد توسط بارسا جذب شود، حدود 30 میلیون یورو هزینه خواهد داشت که تلاش‌های بارسا برای پیدا کردن جانشینی برای ژاوی را به 300 میلیون افزایش خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها