کد خبر : 1539659 | 29 تیر 1397 ساعت 12:12 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

سروش - بشار؛ جنگ مهندسی در غیاب مسلمان!

سروش رفیعی و بشار رسن هافبک های بازیساز پرسپولیس در لیگ هجدهم خواهند بود و پس از سه فصل حضور درخشان مسلمان در این پست، باید جای او را پر می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت روز گذشته در آخرین دیدار دوستانه پیش از آغاز لیگ به مصاف شهرداری ماهشهر رفتند و برابر این تیم به تساوی بدون گل رسیدند. نکته جالب این مسابقه، حضور سروش رفیعی در ترکیب تیم پرسپولیس پس از یک سال بود. او در پایان لیگ شانزدهم از پرسپولیس جدا شد و به تیم الخور قطر پیوست اما حالا بار دیگر در اردوی قرمزها حضور دارد و امیدوار است روزهای خوب با این تیم را تکرار کند. البته سروش تا نیم فصل نمی تواند در مسابقات رسمی پرسپولیس حضور یابد.

 

تا پایان محرومیت از نقل و انتقالات، پرسپولیسی ها وظیفه بازیسازی را احتمالا به بشار رسن می سپارند. این ستاره عراقی با 21 سال سن در لیست بزرگسالان نیست و همین موضوع سبب شد تا بیش از دیگر بازیکنان مورد توجه قرار بگیرد. رسن در بسیاری از مسابقات فصل گذشته نیمکت نشین بود اما حالا در غیاب احمدزاده و مسلمان می تواند به مهره اصلی تیم برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود.

 

1321251

 

البته این ستاره عراقی فصل بدنسازی را نیز سال پیش از دست داد و باتوجه به تاکید برانکو به تمرینات پیش فصل، این موضوع را نیز می توان یکی از دلایل نیمکت نشینی مداوم او دانست. بشار این بار در فصل بدنسازی نیز حضور فعالی داشت و در یک بازی دوستانه هم توانست از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند.

 

1321250

 

حالادر غیاب مسلمان، سروش رفیعی و بشار رسن رقابت جذابی برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت و البته برانکو ایوانکوویچ نیز بایستی بسیار خوشحال باشد که دو بازیکن طراز اول این چنینی در اختیار دارد. این را هم باید در نظر گرفت که بشار تمایل بیشتری به بازی در کناره ها دارد و شاید در نیم فصل دوم به عنوان وینگر استفاده شود اما در نیم فصل اول اوضاع متفاوت خواهد بود.

 

1321249

 

باید دید برانکو برای 15 بازی ابتدایی لیگ چه سیستمی انتخاب می کند. اگر 442 لوزی استفاده شود، بشار به نوک لوزی و پشت مهاجمان می رود اما اگر قرار به بازی با 442 خطی باشد، رسن به دو جناح چپ و راست منتقل می شود.

دیدگاه‌ها