کد خبر : 1539696 | 29 تیر 1397 ساعت 15:53 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند دنی آلوس به منتقدان نیمار

دنی آلوس، مدافع باتجربه پاری سن ژرمن، معتقد است که قضاوت ها در مورد عملکرد نیمار در جام جهانی سختگیرانه بوده است.

حمله تند دنی آلوس به منتقدان نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که بعد از 4 ماه مصدومیت، خود را به رقابت های جام جهانی رساند، نمایش های چندانی درخشانی نداشت و بیشتر به دلیل تمارض هایش در دیدارهای برزیل مورد انتقاد قرار گرفت. اما دنی آلوس معتقد است که انتقادها از هم تیمی اش بیش از اندازه بوده است.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم صحبت در مورد او بیش از اندازه بود. نیمار هرکاری انجام می دهد، تبدیل به خبر می شود. اگر او احساسی شود، مورد انتقاد قرار می گیرد. اگر موهایش را رنگ کند، از او انتقاد می شود. دوست دارم این آدم ها را در جایگاه نیمار ببینم.

باید روی چیزهایی تمرکز کنیم که باعث پخته تر شدن ما می شود و ما را به یک انسان واقعی تبدیل می کند. بقیه چیزها احمقانه است. آرزو می کنم همه آنهایی که در مورد نیمار صحبت می کنند، کارهایی خیریه ای که او انجام می دهد، را تکرار کنند.

 

 

1317846

 

انتقاد سلاح آدم های ضعیف است. من معتقدم که ما بازیکنان فوتبال همیشه به دنبال این هستیم که بهترین بازی های مان را برای تیم و هم تیمی های مان انجام بدهیم. همه آنهایی که نیمار را می شناسند، می دانند که او چه کیفیتی دارد و چقدر بازیکن ویژه ای است.

بار دیگر تاکید می کنم؛ ما باید مراقب چنین بازیکنانی باشیم؛ آنها فوتبال را نورانی می کنند. چنین بازیکنانی هستند که باعث می شوند فوتبال معنا پیدا کند. اما همانطور که گفتم، انتقاد کردن از نیمار و بازیکنانی در این سطح آسان است. چیزی که دشوار است، انجام دادن کاری است که آنها انجام می دهند."

دیدگاه‌ها