کد خبر : 1539708 | 29 تیر 1397 ساعت 16:56 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرسن ونگر، گزینه اول هدایت تیم ملی ژاپن

دیلی میل ادعا کرد که آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، گزینه اصلی فدراسیون فوتبال ژاپن برای هدایت تیم ملی این کشور است.

آرسن ونگر، گزینه اول هدایت تیم ملی ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، ونگر بعد از 22 سال در پایان فصل گذشته از آرسنال جدا شد و پس از آن، از او به عنوان گزینه هدایت رئال مادرید و پاری سن ژرمن نام برده شد اما در نهایت این باشگاه ها خولن لوپتگی و توماس توخل را به خدمت گرفتند.

در این بین چندین باشگاه چینی هم برای به خدمت گرفتن ونگر ابراز تمایل کردند اما او به هیچ یک از آنها پاسخ مثبت نداد؛ مانند دو سال قبل که پیشنهاد دستمزد سالانه 15 میلیون پوندی یک باشگاه چینی را رد کرد و در آرسنال ماند.

اما اکنون ژاپنی ها قصد دارند شانس شان را برای استخدام او آماده کنند و او را به کشوری ببرند که در اواسط دهه 1990، در آن کار کرد و هدایت ناگویا گرامپوس ایت را برعهده داشت.

 

1305228

 

ونگر به دلیل دوره کارش در ناگویا، همچنان از احترام زیادی در ژاپن برخوردار است. به همین دلیل، مدیران فدراسیون فوتبال ژاپن قصد دارند زمینه حضور او در تیم ملی کشورشان را فراهم کنند.

ژاپنی ها دو ماه قبل از جام جهانی وحید هلیلهوژیچ را اخراج کردند و آکیرا نیشینو هدایت سامورایی های آبی را در جام جهانی برعهده داشت. او توانست تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی برساند و نمایش بازیکنانش مقابل بلژیک، تحسین بسیاری را برانگیخت اما فدراسیون فوتبال ژاپن قصد دارد مربی دیگری را برای رقابت های جام ملت های آسیا انتخاب کند.

ونگر در مصاحبه هایش اعلام کرده که کار در باشگاه را ترجیح می دهد اما در آستانه 70 سالگی، شاید گزینه های زیادی که رضایتش را جلب کند، پیش رو نداشته باشد و ممکن است در نهایت به فدراسیون فوتبال ژاپن پاسخ مثبت بدهد.

دیدگاه‌ها