کد خبر : 1539715 | 29 تیر 1397 ساعت 16:54 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد 8 گله پرسپولیس، مقتدرانه ترین شروع

استقلال بهترین شروع کننده لیگ برتر

آبی پوشان تهرانی در ۱۷ دوره لیگ برتر با ۱۲ برد در بازی های اول، بهترین تیم شروع کننده کل ادوار لیگ برتر هستند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هجدهم در حالی از هفته آینده آغاز می شود که تاکنون ۵ تیم در همه ادوار لیگ حضور داشته اند. پرسپولیس، استقلال، سایپا، ذوب آهن و سپاهان تیم هایی هستند که تاکنون در همه ۱۷ دوره لیگ برتر حضور داشته اند و در این بین استقلالی ها با کسب ۱۲ برد، ۴ تساوی، یک شکست، 31 گل زده، ۱۶ گل خورده و کسب 40 امتیاز بهترین تیم شروع کننده کل ادوار لیگ برتر هستند.
تنها شکست استقلالی ها در بازی افتتاحیه به شکست یک بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در فصل قبل بازمی گردد. استقلالی ها که در آن بازی با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفتند، با تک گل جاسم کرار از روی نقطه پنالتی مغلوب میزبان خود شدند.


پرسپولیسی ها نیز در ۱۷ بازی آغازین خود در لیگ برتر صاحب ۹ برد، ۶ تساوی، ۲ باخت،  ۳۳ گل زده، ۲۱ گل خورده و 33 امتیاز هستند. ۲ باخت سرخپوشان در لیگ چهارم با نتیجه ۳ بر یک مقابل فولاد و در لیگ ششم با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ابومسلم رقم خورده است.


پرسپولیسی ها با برتری ۸ بر ۲ مقابل پگاه در لیگ سوم همچنان صاحب مقتدرانه ترین برد در بازی های افتتاحیه هستند. سرخپوشان با ۳۳ گل زده در ۱۷ بازی نخستین خود بهترین آمار گلزنی را از این حیث به خود اختصاص داده اند.


اما سپاهانی ها هم در بازی های آغازین خود در لیگ برتر آمار جالبی دارند. آنها در حالی 8 برد، ۶ تساوی و ۳ باخت با ۱۷ گل زده و 12 گل خورده را در دیدارهای افتتاحیه تجربه کرده اند که در ۹ بازی آغازین خود در افتتاحیه های لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شده اند.

 

 

1321302

 

دیدگاه‌ها