کد خبر : 1539723 | 29 تیر 1397 ساعت 17:57 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: حاضر بودم بدون دستمزد برای یونایتد بازی کنم

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق منچستریونایتد، فاش کرد که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدتش، به این باشگاه پیشنهاد کرد که به صورت مجانی برای آنها بازی کند.

زلاتان: حاضر بودم بدون دستمزد برای یونایتد بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد نمایش های درخشانی داشت و 28 گل به ثمر رساند اما در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل اندرلخت دچار آسیب دیدگی شد.

یونایتدها در ابتدای فصل گذشته او را از فهرست شان خارج کردند اما بعد از بهبودی زلاتان، بار دیگر با او قرارداد امضا کردند ولی در نهایت او پیش از پایان فصل از شیاطین سرخ جدا شد و به لس آنجلس گلکسی رفت.

او اکنون فاش کرد که برای اینکه بتواند به بهترین سطح برگردد، قصد داشت در منچستریونایتد بماند و بدون دریافت دستمزد برای این تیم بازی کند.

 

 

1290401

 

او به بی بی سی گفت:" مسئله داشتن قرارداد و پول درآوردن نبود. برعکس، من گفتم "نیازی به دستمزد ندارم؛ آن را برای خودتان نگه دارید". شرایط ذهنی من خوب بود اما زانویم آماده نبود.

وقتی آماده بودم، به خودم گفتم که هنوز در بهترین شرایط نیست. آنها پیش از من مصدومیت من را دیده بودند و من آن زلاتان قبل نبودم.

من برای بازی های زیادی انتخاب شدم اما به مربی گفتم:" گوش کن، من آماده نیستم. نمی خواهم تو را ناامید کنم. من برای مربی و هم تیمی هایم احترام قائلم. کسی را انتخاب کن که بتواند بهتر بازی کند". من حاضرم چنین کاری بکنم، حتی با اینکه زلاتان هستم!"

دیدگاه‌ها