کد خبر : 1539744 | 29 تیر 1397 ساعت 18:40 | 69.2K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای خاص تنها ستاره بدون تیم لیگ (عکس)

سروش رفیعی هنوز برای نیم فصل اول لیگ هجدهم تیم خود را به صورت رسمی مشخص نکرده است.

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ هجدهم از روز 4 مرداد ماه آغاز می شود و ماراتن تیم ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی دیدنی خواهد بود. تیم های مختلف آخرین فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را نیز پشت سر می گذارند و با جذب بازیکنان مورد نیاز، سعی در تقویت ترکیب نفراتشان دارند.

به طور طبیعی بازیکنانی که توانایی بالاتری دارند و ستاره های لیگ محسوب می شوند، زودتر و البته بیشتر از سایرین مشتری پیدا می کنند و خودشان هم سعی می کنند مقصد خود را زودتر معین کنند تا برای آغاز فصل به مشکل برنخورند.

در بین ستاره های فوتبال ایران اما یک مورد خاص وجود دارد. سروش رفیعی که فصل پیش در لیگ ستارگان قطر توپ می زد، امسال به ایران بازگشت و با پرسپولیس قرارداد بست. البته از آنجا که سرخپوشان از نقل و انتقالات تابستانی محروم هستند، رفیعی در نیم فصل دوم لیگ می تواند برای پرسپولیس بازی کند و برای نیم فصل اول باید در تیمی دیگر حضور داشته باشد.

سروش رفیعی که چند وقت پیش پرسپولیسی شدنش قطعی شد، هنوز تیم نیم فصل نخست خود را مشخص نکرده و در تمرینات پرسپولیس هم به تازگی از چند روز پیش حاضر شده است. او دیروز در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر به میدان رفت و پس از مدتها پیراهن شماره 7 سرخپوشان را دوباره به تن کرد.

در حالی که کمتر از یک هفته تا شروع لیگ باقی مانده، اینکه رفیعی بدون تیم است، موضوع عجیبی به نظر می رسد. عدم حضور در تمرینات و احتمالا دیر هماهنگ شدن او با بازیکنان تیم جدیدش عواملی است که در نیمه اول فصل ممکن است عملکرد او را تحت الشعاع قرار دهد.

نکته دیگر اینکه برانکو نیاز مبرمی دارد که ستاره های جدید تیمش را با آمادگی کامل در نیم فصل تحویل بگیرد و اصلا نمی خواهد بازیکنی مثل رفیعی در شرایط نامناسب به پرسپولیس اضافه شود. به همین دلیل اوضاع و روند او در نیم فصل اول کاملا زیر ذره بین سرمربی پرسپولیس خواهد بود و حتی ممکن است همین دیر شروع کردن تمرینات و بلاتکلیفی در ابتدای فصل امتیاز منفی برای این ستاره مورد علاقه پروفسور داشته باشد.

 

1321325

1321327

1321326

 

دیدگاه‌ها