کد خبر : 1539753 | 29 تیر 1397 ساعت 20:04 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مائوریتو به لیست خرید رئال مادرید

مائورو ایکاردی، مهاجم گلزن اینتر یک بار دیگر مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

بازگشت مائوریتو به لیست خرید رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، چند روز فلورنتینو پرز مدیریت باشگاه رئال مادرید مدعی شد بازیکنان بزرگی در راه انتقال به این باشگاه هستند و حالا مارکا خبر از قرار گرفتن دوباره مائورو ایکاردی، مهاجم گلزن و آرژانتینی کهکشانی ها در لیست خرید این باشگاه داده است.

 

1293708

 

رئال مادرید در زمستان سال قبل نیز خواهان ایکاردی بود اما با توجه به اینکه کهکشانی ها کمتر در چنین مقطعی از سال علاقمند به انتقال های بزرگ هستند، حضور ایکاردی در برنابئو منتفی شد اما حالا این بازیکن که بند آزادسازی 110 میلیون یورویی در قراردادش دارد، یک بار دیگر مدنظر لوس بلانکوس قرار دارد.

 

با توجه به جدایی رونالدو، رئال مادرید به بازیکنی نیاز دارد که خلا جدایی او را پر کرده و مانند ستاره پرتغالی قادر به گلزنی باشد و با توجه به اینکه ایکاردی 25 ساله تا به حال 2 بار آقای گل سری آ شده که آخرین مرتبه آن همین فصل اخیر بوده، او می تواند جانشین مناسبی برای رونالدو در ترکیب رئال مادرید قلمداد شود.

 

قرارداد ایکاردی با نراتزوری هنوز تمدید نشده اما با توجه به اینکه اینتر بعد از 7 سال دوباره راهی لیگ قهرمانان شده، نمی خواهد ستاره گلزن خود را به راحتی از دست بدهد.

دیدگاه‌ها