کد خبر : 1539756 | 29 تیر 1397 ساعت 19:23 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

برتری دو گله اکسین مقابل گسترش فولاد

کمالوند: سه بازیکن لیگ برتری جذب می کنیم

تیم های اکسین و گسترش فولاد در دیداری تداکارتی در سرعین اردبیل به مصاف هم رفتند.

کمالوند: سه بازیکن لیگ برتری جذب می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم اکسین البرز که اردوی آماده سازی خود را در سرعین اردبیل برپا کرده بود با برگزاری یک بازی تدارکاتی مقابل گسترش فولاد تبریز به کار خود در این شهر پایان داد. در این دیدار که هر دو تیم با ترکیب اصلی به میدان رفته بودند"، با برتری شاگردان فراز کمالوند همراه شد. امین شجاعیان و مهرداد رضایی دو گل اکسین را در این دیدار به ثمر رساندند.


کمالوند بعد از این بازی به خبرنگار ما گفت: با این دیدار اردوی دو هفته ای ما در اردبیل به پایان رسید و فردا با برگزاری یک جلسه ریکاوری به تهران برمی گردیم. ما اردوی خیلی خوبی داشتیم و با دو برتری مقابل ملوان و گسترش فولاد"، فکر می کنم به سطح 50درصد آمادگی مطلوب رسیدیم.


او درباره ادامه برنامه های آماده سازی تیمش گفت: ما بعد از حضور در ارتفاع، یک سفر ۴ روزه به رشت خواهیم داشت تا برنامه های تمرینی سطح دریا را هم دنبال کنیم. سپیدرود روز پنجشنبه در لیگ برتر بازی می کند و بازیکنان ذخیره این تیم روز جمعه مقابل ما قرار می گیرند. به نظرم هر بازی تدارکاتی به اندازه ۱۰۰ جلسه تمرینی مفید است و می تواند ما را به اهداف مان نزدیک کند.


سرمربی اکسین در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب اصلی تیمش رسیده یا نه گفت: ما ۸۰ درصد ترکیب ایده آل خود را پیدا کرده ایم و البته هنوز جای خالی داریم. قصد داریم ۳ بازیکن لیگ برتری در پست های مدافع، هافبک و مهاجم به جمع خود اضافه کنیم.

دیدگاه‌ها