کد خبر : 1539817 | 30 تیر 1397 ساعت 09:35 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدال قهرمان و نایب قهرمان در گام نخست

استارت تیم والیبال جوانان از امروز در منامه

تیم والیبال جوانان ایران امروز در اولین گام مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین می رود.

استارت تیم والیبال جوانان از امروز در منامه

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال جوانان ایران که در چند ماه اخیر با هدایت بهروز عطایی اردوهای داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته، از امروز کار خود را در رقابت های قهرمانی آسیا 2018 به میزبانی منامه بحرین آغاز می کند. 


اولین گام برای جوانان والیبال ایران تکرار فینال دوره قبلی محسوب می شود. در حالی که 3 تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا 2016 در یک گروه قرار دارند، ایران باید در نخستین بازی خود به مصاف چین برود. 


این مسابقه امروز از ساعت 16:30 در مجموعه الاتحاد شهر منامه برگزار خواهد شد و آن را می توان نبرد قهرمان و نایب قهرمان دوره قبلی مسابقات دانست. 


سال 2016 ایران با شکست 3 بر 2 مقابل چین به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیده بود و این مسابقه می تواند فرصتی برای گرفتن انتقام آن شکست باشد. 


البته چینی ها که در مسابقات نوجوانان آسیا 2017 حضور داشتند و در دیدار رده بندی ایران را شکست دادند، تقریبا با همان تیم راهی بحرین شده اند؛ اگرچه تغییراتی در ترکیب آنها دیده می شود. 


ایران هم با نسل طلایی خود که بدنه آن را تیم نوجوانان سال 2017 با عنوان قهرمانی جهان تشکیل می دهد، پای به مسابقات خواهد گذاشت.


با توجه به اینکه فقط 2 تیم فینالیست این دوره سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب می کنند، رقابت ها برای مدعیان از حساسیت بالاتری نسبت به دوره های قبلی برخوردار است.

دیدگاه‌ها