کد خبر : 1539833 | 30 تیر 1397 ساعت 11:36 | 35.3K بازدید | 1 دیدگاه

جزئیات قرارداد دوساله ستاره ایرانی با ترک‌ها

روادید مانع حضور امیری در اردوی ترابوزان

اولین خرید ایرانی باشگاه ترکیه ای به دلیل مشکل روادید نمی تواند در اردوی پیش فصل این تیم در اسلوونی حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم امضای قرارداد و معارفه رسمی وحید امیری به عنوان اولین خرید رسمی باشگاه ترابوزان در پنجره تابستانی از دقایقی دیگر در محل ساختمان این باشگاه در شهر ترابوزان آغاز می شود تا ستاره تیم ملی ایران به صورت رسمی با امضای قرارداد دوساله به جمع " bordo-mavililer"(لقب ترابوزانی ها) اضافه شود.


در این مراسم قرار است مهمت ایلماز معاون باشگاه ترابوزان در کنار وحید امیری مقابل دوربین نمایندگان رسانه های جمعی قرارداد را امضا و رسما خرید جدید را به طرفداران معرفی کند تا ستاره سابق پرسپولیس اولین ترانسفر به سوپرلیگ ترکیه لقب بگیرد. جالب این که با نهایی شدن امضای قرارداد با این بازیکن ترابوزانی ها تلاش کردند تا امیری را امروز روانه اردوی تیم در اسلوونی کنند اما مشکل صدور روادید مانع این اتفاق شد تا باشگاه از آغاز تمرینات این بازیکن با تیم در تاریخ 24 جولای(دوم مردادماه) خبر بدهد.


اما آخرین اخبار از جزئیات توافق امیری با ترابوزان اسپور برمی گردد به امضای قرارداد دو ساله تا پایان فصل 2019-2018 سوپرلیگ ترکیه که بر اساس این قرارداد ستاره ایرانی هر سال 500 هزار یورو دریافتی و 150 هزار یورو نیز آپشن های مختلف دریافت خواهد کرد تا در مجموع دریافتی 1.3 میلیون یورویی (13 میلیارد تومانی با احتساب هر یورو 10 هزار تومان) دریافتی داشته باشد.

 

1321410

دیدگاه‌ها