کد خبر : 1539861 | 30 تیر 1397 ساعت 13:04 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالیم که حواشی بالاخره تمام شد

خداداد: فقط به سایپا فکر می‌کنم

بامشخص شدن تکلیف مالکیت سپیدرود رشت این تیم با مالکیت شرکت نوین و با سرمربیگری خدادادعزیزی به مسابقات لیگ برتر پا خواهد گذاشت.

خداداد: فقط به سایپا فکر می‌کنم

به گزارش" ورزش سه" سپیدرود فصل گذشته بعد از سال ها دوری توانست به سطح اول فوتبال ایران بازگردد. این تیم فصل را با همان کادر فنی که تیم را به لیگ برتر آورده بود آغاز کرد اما در نهایت این علی کریمی بود که تیم را در لیگ نگه داشت. سپیدرود اما به دلیل مشکلات مالکیتی که به وجود آمد وقت مناسبی را در زمان آماده سازی از دست داد اما از مدتی قبل خداداد عزیزی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و برنامه های آمادگی آغاز شد. حالا با مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه ، خداداد باید تیمش را برای بازی دشوار هفته اول برابر سایپا و همبازی قدیمی اش در تیم رویایی 98، علی دایی آماده کند.


خداداد عزیزی درباره اتفاقاتی که طی روزهای اخیر در مالکیت باشگاه رخ داد گفت:« من از اول هم موافق رای هیات داوران نبودم و خوشحالیم که رای نهایی مالکیت را به آقای محمد نوین داد.»


او افزود:« البته من از اول هم کاری به دعواهای مدیریتی نداشتم. کار من فنی است و تمام دغدغه ام مسایل فنی تیم است در این مدت هم سعی کردم که تنها به این مساله فکر کنم.»


سرمربی این فصل سپیدورد همچنین گفت:« ما با تاییدیه که از هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم کارمان را شروع کرده و ادامه دادیم. الان هم که این پرونده بسته شد با خیال راحت تر برای بازی آماده می شویم.»


او درباره بازی هفته اول تیمش برای سایپا هم گفت:« ما هفته اول بازی سختی برابر سایپا داریم اما خوشحالیم و حالمان خوب است که این حواشی بالاخره تمام شد. الان تمام تمرکز من و بقیه بچه ها روی تیم است و کسی هم کاری به کارمان ندارد.»

دیدگاه‌ها